آفتاب
سلیمی :

تذکر کسانی که به دنبال انحلال مجلس هستند تفکر قاجاریه است

تذکر کسانی که به دنبال انحلال مجلس هستند تفکر قاجاریه است

نماینده مردم محلات و دلیجان با اشاره به اینکه کسانی که شعار زنده باد مخالف من را سر می دادند امروز مساله انحلال مجلس را پیش کشیدند، گفت: تفکر کسانی که بحث انحلال مجلس را پیش کشیدند تفکر قاجاریه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجات در تذکر شفاهی گفت: عدالت اقتضا می کند که در واگذاری انفال بین صاحب منصبان و مردم عادی تفاوتی قائل نشویم اما متاسفانه گاهی اوقات مشاهده می کنیم که برخی صاحب منصبان به خاطر برخی ارتباطات از رانت های ویژه استفاده می کنند، نمونه آن در شهرستان محلات یک معدن است که من به خاطر حفظ آبروی اشخاص نام نمی برم اما اعتراض جدی در این باره داریم.

وی افزود: در این روزها برخی افراد که پیوسته شعار زنده باد مخالف من را سر می دادند بحث انحلال مجلس را پیش کشیدند، ما از عمق وجود آزادی بیان نمایندگان را مطالبه داریم اما باید به صورت متعادل از مجلس دفاع شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: کسانی که بحث انحلال مجلس را پیش کشیدند و تفکرشان تفکر قاجاری است باید در مقابل آنها نیز همین غیرتی را که مجلس درباره آزادی بیان نمایندگان به کار بسته از خود نشان دهد.

سلیمی با اشاره به مساله مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: متاسفانه برخی افراد با گرایش های خاص سیاسی به دنبال فراری دادن متهمان بر پرونده های کلان اقتصادی هستند. آشوبی که به پا کردند و فضا را غبارآلود کردند نشان می دهد که برخی از آنها با این مفسدان کلان اقتصادی سر و سری دارند؛ واردات بی رویه صنعت کشت ما را دچار مشکل کرده است. کم کاری های جدی را در شهرک های صنعتی مشاهده می کنیم که بیش از 700 تا 800 سرمایه گذار در نوبت هستند و علیرغم اینکه آورده دارند زمین به آنها تعلق نمی گیرد.

کد N48368

وبگردی