آفتاب
نماینده مجلس:

مردم ولایت مدار قم پنج شنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

مردم ولایت مدار قم پنج شنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

تهران-نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار قم فردا - پنجشنبه - بار دیگر با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبری تجدید میثاق می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدام اخیر قوه قضائیه درخصوص برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار امیدواری کرد: هر چه سریعتر به پرونده های مفاسد اقتصادی رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: از طرف دیگر از وزیر نیرو درخواست دارم هر چه سریع تر نسبت به آبگیری کوچ ری اقدام کند تا مردم منطقه در تابستان سال آینده با مشکل کم آبی روبرو نباشند. از طرف دیگر شاهد بودیم در تابستان جاری منطقه با مشکل کم آبی روبرو بود، از این رو امید است وزارت نیرو تا تابستان آینده پروژه مذکور را به اتمام برساند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم رسیدگی به جاده قم – سلفچگان و جابجایی راه آهن داخل شهر قم تصریح کرد: در شرایط کنونی مشکلات اساسی در تعاونی مسکن مهر میان هیات مدیره با اعضا رخ داده است که قطعاً این مسئله در آینده به یک معضل اجتماعی تبدیل می شود، از این رو وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هر چه سریع تر به این مقوله رسیدگی کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: همچنین بانک مرکزی باید در جهت مشکلات اوراق مشارکت حرم – جمکران برنامه ریزی مناسبی کند.

امیر آبادی افزود: از طرف دیگر شاهد بودیم که حدود یکصد میلیارد تومان از ارزش افزوده شهرداری ها به نهاده کتابخانه ها اختصاص داده شده است، ولی این نهاد کتاب هایی که از سوی اقوام خودشان به چاپ رسیده را با این اعتبارات به صورت گسترده در کل کشور توزیع کرده است و این درحالی است که هم اکنون کتابخانه های نیمه کاره در کشور بسیار وجود دارد.

سیام**9121 ** 1418
کد N48352

وبگردی