آفتاب
سردار نقدی در پاسخ به مهر:

هر تصمیمی در کنفرانس ژنو 2 بدون حضور ایران یک تصمیم ناقص و بی‌نتیجه است

هر تصمیمی در کنفرانس ژنو 2 بدون حضور ایران یک تصمیم ناقص و بی‌نتیجه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جمعه هفته وحدت روز جهانی حضرت محمد(ص) نامگذاری شده است افزود: هر تصمیمی در کنفرانس ژنو 2 بدون حضور ایران یک تصمیم ناقص و بی نتیجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج در حاشیه همایش یادواره پدران آسمانی که امروز چهارشنبه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه اگر از ایران برای کنفرانس ژنو 2 دعوت نشود نتیجه کنفرانس چه خواهد بود گفت:  عدم حضور ما فرصتی است که خود آنها از دست داده اند و هر تصمیمی بدون حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 گرفته شود یک تصمیم ناقص و بی نتیجه است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چنانچه دولت عراق برای سرکوب تروریست های داعش در استان الانبار عراق از ایران کمک آموزشی و تجهیزاتی درخواست کند واکنش ما چیست، گفت: اول این که ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی کار آمریکا و انگلیس است و این امری اثبات شده است ولی به نظر من دولت و کشور عراق توانایی لازم برای سرکوب نیروهای تروریستی را دارد ولی چنانچه آنها کمک بخواهند ما آمادگی داریم.

سردار نقدی در پایان با اعلام خبری در مورد هفته وحدت گفت: روز جمعه واقع شده در هفته وحدت روز جهانی حضرت محمد(ص) است که بنا داریم در این روز جشنی سرتاسری در سراسر کشور برگزار کنیم.

 

 

کد N48144

وبگردی