آفتاب

حماس: تنها با زبان مقاومت باید جواب اسرائیل را داد

حماس: تنها با زبان مقاومت باید جواب اسرائیل را داد

در پی آن که رژیم صهیونیستی از ساخت شهرک‌های یهودی نشین خبر داده و چند اسیر آزاد شده را مجددا بازداشت کرد، جنبش حماس اعلام کرد که تنها با زبان مقاومت باید جواب این رژیم را داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری بوابة الاهرام، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در بیانیه‌ای بازداشت هفت اسیر آزاد شده در قدس توسط نیروهای رژیم صهیونیستی و تصویب ساخت 272 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس را محکوم کرد.

جنبش حماس با بیان اینکه تنها زبان مقاومت، پایداری و وحدت ملی مانع از اقدامات رژیم صهیونیستی می‌شود، تاکید کرد که با هرگونه توافقی که به امتیازدهی یا کوتاه آمدن از حق مردم فلسطین و ارزش‌هایشان بیانجامد، مخالف است.

حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به سرانجام حملات پی در پی علیه مردم فلسطین و هتک حرمت مقدسات هشدار داده و اعلام کرد: اسرائیل از ادامه مذاکرات بیهوده، جانبداری آمریکا و تبانی بین‌المللی به عنوان سرپوشی برای طرح‌های یهودی‌سازی و ساخت شهرک‌های یهودی نشین استفاده می‌کند.

در بیانیه حماس آمده است: ادامه شهرک‌سازی‌ها و یهودی سازی‌ قدس و کرانه باختری و بازداشت اسیران بازداشت شده سیلی محکمی بر صورت تمامی کسانی است که به سراب مذاکرات دل بسته‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: پس از این که مسیر مذاکرات با اسرائیل شکست خورد، ما از جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فسلطین می‌خواهیم تا در گزینه‌های خود تجدیدنظر کرده و برای دستیابی به توافق ملی تلاش کنند تا از این طریق به آرمان‌های مردم فلسطین جامعه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

کد N47653

وبگردی