آفتاب

داعش، علیه شورشیان سوری اعلام جنگ کرد/ تعیین جایزه برای سر اعضای ائتلاف مخالفان

داعش، علیه شورشیان سوری اعلام جنگ کرد/ تعیین جایزه برای سر اعضای ائتلاف مخالفان

گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" ضمن تعین جایزه برای سر اعضای ائتلاف مخالفان سوریه تهدید کرد: تمام شورشیانی را که علیه ما می‌جنگند، به قتل می‌رسانیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سوریه نیوز، ابو محمد العدنانی، سخنگوی گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" در پیامی در یکی از پایگاه‌های اجتماعی نوشت: ما اعلام می‌کنیم که ائتلاف مخالفان سوریه و شورای ملی همراه با هیات ستاد و شورای نظامی، همگی "کافر و ظالم" هستند. لذا تمامی کسانی که عضو این ائتلاف هستند، هدف "مشروع" برای ما به شمار می‌روند و ما می‌توانیم آنها را به قتل برسانیم.

داعش ضمن تعیین جایزه برای سر رهبران و سران ائتلاف مخالفان سوریه تهدید کرد: تمامی شورشیانی را که وارد درگیری‌های خشونت‌آمیز علیه ما شوند به قتل می‌رسانیم.

العدنانی خطاب به شورشیان سوری گفت: به خداوند سوگند که شما را راحت نخواهیم گذاشت، شما برای تمامی کسانی که به راه شما می‌روند، مایه عبرت خواهید بود.

در روزهای گذشته درگیری‌ها میان شورشیان سوری با اعضای گروه "داعش" در حلب، ادلب و الرقة شدت گرفته تا جایی که گروه‌های مخالف توانستند کنترل پایگاه‌های داعش را در چند منطقه در دست بگیرند.

ائتلاف مخالفان سوریه نیز پیشتر اعلام کرده بود که از تمامی جنگ‌ها علیه گروه"دولت اسلامی عراق و شام" حمایت می‌کند.

از سوی دیگر، ابو محمد الجولانی، رهبر گروه تروریستی "جبهه النصره" از سایر گروه‌های مسلح خواست تا به درگیری‌ها میان خود پایان داده و با نیروهای نظام سوریه بجنگند.

انتهای پیام

کد N47477

وبگردی