آفتاب

اعلام آمادگی وزارت موقعیت های اضطراری روسیه برای تأمین امنیت بازیهای

اعلام آمادگی وزارت موقعیت های اضطراری روسیه برای تأمین امنیت بازیهای

مسکو- ایرنا- در شرایطی که یک ماه به برگزاری بازیهای المپیک زمستانی سوچی زمان مانده است، وزیر موقعیت های اضطراری روسیه آمادگی واحدهای تابعه این وزارتخانه برای تأمین امنیت بازیهای سوچی را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا ولادیمیر پوچکوف روز سه شنبه در یکاترینبورگ گفت: واحدهایی که برای تأمین امنیت بازیهای المپیک زمستانی سوچی تعیین شده اند، فعالیت خود را امروز آغاز می کنند.

وی افزود: از امروز واحدهای وزارت موقعیت های اضطراری روسیه شروع به تأمین امنیت مهمانان و شرکت کنندگان در بازیهای المپیک سوچی می کنند.

وزیر موقعیت های اضطراری روسیه گفت: در این ارتباط تمام مراکز ورزشی و اماکن عمومی در سوچی تحت پوشش نظارت فضایی در می آیند.

وی گفت: به این ترتیب مسایل مربوط به تأمین امنیت المپیک زمستانی سوچی در عالی ترین سطح حل می شود.

به گفته پوچکوف، امنیت بازیهای جام جهانی فوتبال سال 2018 در روسیه هم در سطح عالی تأمین خواهد شد و در زمان حاضر همه اسناد و طرح ها آماده و تنظیم شده اند و هر یک از تأسیسات مورد نظارت و بازبینی قرار گرفته و اسناد مربوط به آن آماده شده است.

بیست و دومین بازیهای المپیک زمستانی بین ۷ فوریه تا ۲۳ فوریه ۲۰۱۴ در شهر بندری سوچی روسیه در ساحل دریای سیاه برگزار خواهد شد.

به گزارش رسانه های خبری روسیه از روز دوشنبه مقررات ویژه برای رانندگان در شهر سوچی وضع و تردد کامیونها در این شهر به استثنای موارد استثنایی منع شده است.

در تعدادی از خیابانهای این شهر هم محدودیت هایی در ارتباط با تردد خودروها وضع شده است تا مهمانان و ورزشکاران بتوانند به طور مناسب و با صرف حداقل زمان به اماکن ورزشی دسترسی داشته باشند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در روزهای اخیر از اماکن و تأسیسات ورزشی و چند مرکز مهم شهر سوچی بازدید کرد.

روسیه برای تأمین امکانات و زیرساخت های مورد نیاز میزبانی المپیک زمستانی 2014 در شهر بندری سوچی در ساحل دریای سیاه حدوده 50 میلیارد دلار هزینه کرده است.

اروپام/2242**518**1504
کد N46989

وبگردی