آفتاب

خدادی: ایرنا آماده همکاری هر چه بیشتر با مجلس شورای اسلامی است

خدادی: ایرنا آماده همکاری هر چه بیشتر با مجلس شورای اسلامی است

تهران - ایرنا - مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه ایرنا متعلق به همه قوای کشور است، اعلام کرد: ایرنا آماده همکاری هر چه بیشتر با مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد خدادی» عصر سه شنبه در دیدار «مهدی کیایی» مدیر کل امور فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی در عرصه اطلاع رسانی کشور افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انعکاس اخبار و گزارش های خبری از عملکرد مجلس ضروری است.

خدادی با اشاره به دوره جدید در فعالیت های ایرنا در دولت یازدهم اظهار داشت: حجم اخبار و گزارش های ایرنا از مجلس شورای اسلامی باید گسترش یابد که این توسعه از جنبه تحولات اخبار مجلس خواهد بود.

مدیرعامل ایرنا با بیان این که خبرگزاری جمهوری اسلامی متعلق به همه قوای کشور است، افزود: سیاست ایرنا بر ایجاد همدلی و آرامش در سطح کشور بر پایه صحت اخبار است.

«مهدی کیایی» مدیر کل امور فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه زمینه های همکاری میان ایرنا و مجلس می تواند گسترده باشد، بر اهمیت و جایگاه این رسانه ملی تاکید کرد.

کیایی با تاکید بر اینکه ایرنا خبرگزاری نظام است، یادآور شد متاسفانه در دوره گذشته تعامل با ایرنا برای قوای دیگر سخت بود.

کیایی اضافه کرد: حوزه و ضریب نفوذ اخبار ایرنا گسترده است ضمن اینکه مجلس در سایت خانه ملت اخبار اختصاصی ایرنا در حوزه مجلس را بازنشر می دهد.

مدیر کل امور فرهنگی و روابط عمومی مجلس در پایان این دیدار از بخش های مختلف خبری ایرنا بازدید کرد.

سیام**2025**1572
کد N46854

وبگردی