آفتاب

بروجردی: سوریه تاوان حمایت از مقاومت را می دهد

بروجردی: سوریه تاوان حمایت از مقاومت را می دهد

تهران-ایرنا- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سوریه تاوان حمایت از مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیسیتی را می دهد.

به گزارش ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی،علاء الدین بروجردی در دیدار تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی سوریه با تقدیر از مقاومت و استادگی ملت و دولت سوریه در بحران این کشور اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم سوریه نشان داد توکل بر خدا و اتحاد باعث پیروزی در برابر دشمنان می شود و اکنون نیز آثار شکست در اردوگاه دشمنان سوریه مشهود است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گروههای تکفیری وتروریست ها را ننگ جهان اسلام دانست و گفت: تروریست ها و تکفیری ها آلت دست آمریکا و همپیمانان منطقه ای وی هستند که باعث ناامنی و بی ثباتی در منطقه شده اند.

وی جنگ هشت ساله علیه کشورمان و بحران سوریه را از یک ریشه دانست و گفت: دولت و ملت سوریه تاوان حمایت از مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی را می دهند.

در این دیدار فعالان فرهنگی و اجتماعی سوریه با تقدیر از حمایت های جمهوری اسلامی ایرن از دولت و ملت سوریه، آن را باعث یستادگی و دلگرمی هر چه بیشتر مردم سوریه در برابر دشمنان دانستند و بر وحدت و انسجام اسلامی در مقابل دسیسه های این رژیم تاکید کردند.

سیام(1)**2021**1572
کد N46846

وبگردی