آفتاب

وزیر جهاد کشاورزی از واکسینه شدن دام های سنگین کشور در دو نوبت خبر داد

وزیر جهاد کشاورزی از واکسینه شدن دام های سنگین کشور در دو نوبت خبر داد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در جلسه امروز این کمیسیون از واکسینه شدن دام های سنگین کشور در دو نوبت خبر داد.

«محمد مهدی برومندی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت:در این جلسه بنا بود که هفت سوال نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی پرسیده شود ولی در مذاکراتی که در روزهای اخیر میان این نمایندگان و وزارت جهاد کشاورزی انجام شد آنان به این نتیجه رسیدند که سوالات مسکوت بماند و فقط یکی از این نمایندگان سوال خود را مطرح کرد.

وی ادامه داد: محمد حسن آصفری نماینده اراک در مجلس در مورد این که چرا وزارت کشور اقدام به سند دار کردن زمین هایی که برای سازمان جنگل ها و مراتع است به نام دولت نمی کند؟ و این عدم سند دار شدن باعث شده که این زمین ها مورد تصرف افرادی قرار گیرد گفت: از 135 میلیون هکتار اراضی کشور، 120 میلیون هکتار از این زمین ها سند دار شده و ما بقی در حال سند دار شدن است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سوال دیگر این نماینده در مورد بیماری های واگیردار در دام ها خصوصا بیماری تب برفکی بود که وزیر در پاسخ بیان کرد که 7 میلیون دام سنگین در کشور داریم که هر کدام دو نوبت واکسینه شده اند.

وی گفت: در پایان نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیرجهاد کشاورزی قانع و مقرر شد کمیته کارشناسی در اراک برای بررسی مصداق هایی که نماینده اراک مطرح کردهبد، تشکیل شود.

سیام**9121
کد N46707

وبگردی