آفتاب

طیب نیا: اصلاح محیط کسب و کار بهترین راه مقابله با رکود است

طیب نیا: اصلاح محیط کسب و کار بهترین راه مقابله با رکود است

تهران- ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که راهبرد دولت برای مقابله با وضعیت رکود تورمی، اصلاح محیط کسب و کار است، گفت: در گردهمایی امروز استانداران راهبردهایی در این باره ارایه شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی طیب نیا روز سه شنبه در حاشیه اولین گردهمایی استانداران در دولت تدبیر و امید در جمع خبرنگاران افزود: راهبرد اصلاح محیط کسب و کار و رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی بهترین راه برای مقابله با وضعیت رکودی است.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات و موانعی که فعالان اقتصادی با آن مواجه هستند نیز مورد نظر دولت است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی به نقش مهم استانداران در کاهش موانع تولید اشاره و تصریح کرد: در جلسه امروز با استانداران همکاری بین آنها و وزارت امور اقتصادی و دارایی برای کاهش مشکلات تولید بحث و تبادل نظر شد.

طیب نیا برگزاری نشست امروز استانداران سراسر کشور را مناسب و پربار توصیف و تاکید کرد: همکاری بین استانداران و وزارت امور اقتصادی و دارایی به تسریع رشد اقتصادی کمک می کند.

نخستین گردهمایی استانداران سراسر کشور صبح امروز سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در وزارت کشور آغاز به کار کرد.

این گردهمایی به مدت دو روز ادامه دارد و قرار است اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری نیز در مراسم اختتامیه این همایش سخنرانی کند.

سیام(3)**7261**9132*1429**1336
کد N46675

وبگردی