آفتاب

سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان شد

سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان شد

تهران- ایرنا- آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، سیامک ره پیک عضو حقوقدان این شورا را به سمت معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، در حکم آیت الله جنتی خطاب به ره پیک آمده است: با عنایت به مراتب تدین، تعهد، سوابق و تجارب موفق و ارزشمند، جنابعالی را به سمت معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان منصوب می کنم.

همچنین در این حکم با توجه به اهداف و وظایف مهم شورای نگهبان در پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اختیار کامل در امور جاری و انتخاباتی، مسوولیت تشخیص، تعهد، تسجیل و صدور حواله و امضاء احکام به ره پیک تفویض شده است.

دبیر شورای نگهبان خطاب به ره پیک اظهارامیدواری کرد در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عنایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بتواند با به کارگیری نیروهای مجرب، متدین و متعهد، بستر و زمینه نظارت مؤثر، کارآیی مثبت و هماهنگ نظام مندی را برای شورای نگهبان فراهم سازد.

آیت الله جنتی همچنین در این حکم از زحمات هشت ساله عباسعلی کدخدایی در سمت معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان که به شایستگی از عهده انجام وظایف محوله برآمد، قدردانی کرد.

سیامک ره پیک، در سال 1389 به عضویت شورای نگهبان در آمد و پیش از آن دارای سوابقی چون ریاست دانشکده علوم قضایی ، سردبیری فصلنامه دیدگاه های حقوقی ، مدیر مسوولی فصلنامه مطالعات راهبردی، ریاست پژوهشکده مطالعات راهبردی و ریاست مرکز تحقیقات شورای نگهبان است.

سیام(1)1429**1336
کد N46656

وبگردی