آفتاب
کارخانه‌ای در تذکر شفاهی:

هرگونه امید به گشایش اقتصادی از خارج از کشور اشتباه است

هرگونه امید به گشایش اقتصادی از خارج از کشور اشتباه است

قطعاً مشکلات اساسی کشور تنها با پول درمان نمی شود، بلکه توجه به سه موضوع تحولات ساختاری، برنامه ریزی و مدیریت که دکتر روحانی رئیس جمهور هم در زمان انتخابات بر این موضوعات تاکید کردند، ریشه اصلی حل مشکلات است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تحولات ساختاری، برنامه‌ریزی و مدیریت کلید حل مشکلات کشور است، گفت: مشکلات اساسی کشور تنها با پول درمان نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم کارخانه‌ای در نشست علنی امروز -سه‌شنبه- مجلس شورای اسلامی گفت: در اینجا اولین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن را گرامی می‌داریم و امیدواریم تیم مذاکره کننده هسته‌ای از حاصل خون شهدا دفاع کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به مسئولان و مدیران ارشد اجرایی کشور افزود: قطعاً مشکلات اساسی کشور تنها با پول درمان نمی‌شود، بلکه توجه به سه موضوع تحولات ساختاری، برنامه ریزی و مدیریت که دکتر روحانی رئیس جمهور هم در زمان انتخابات بر این موضوعات تاکید کردند، ریشه اصلی حل مشکلات است، از طرف دیگر توجه به این موضوعات در هر بخشی موجبات اقتدار و افتخار آن بخش را فراهم می‌کند که مهم‌ترین این موضوعات درخشش فعالیت‌های هسته‌ای و دفاعی ایران در جهان بوده که قطعاً این موضوع قابل تعمیم به دیگر بخش‌ها است.

وی با بیان اینکه متاسفانه رقم جوانان فارغ التحصیل بیکار به سمت هرم بیکاری کشور در حرکت است، تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید برای رفع این معضلات برنامه ریزی و تلاش کنند و با بسیج امکانات مدیریت کشور باید در جهت حل این معضل بزرگ اجتماعی اقدام کنند.

کارخانه‌ای با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی تنها با مدیریت محقق می‌شود، افزود: به طور حتم هرگونه امید به گشایش اقتصادی از خارج از کشور اشتباه است و این تفکرات موجب تضعیف عزت و افتخار ایران می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: ضمن تشکر از وزرای راه و شهرسازی و نیرو از آن‌ها می‌خواهم که بر اساس برنامه‌های اعلام شده در جهت اتمام آزادراه راهبردی ساوه – همدان و راه آهن این مسیر و تامین آب نیروگاه یک هزار مگاواتی شهید مفتح و حل معضل کم آبی منطقه اقدام و برنامه ریزی کنند.

کد N46515

وبگردی