آفتاب

دلایل لغو نشست حقوقی و نقد و بررسی فیلم«دربند» در کانون مرکز بررسی می‌شود

دلایل لغو نشست حقوقی و نقد و بررسی فیلم«دربند» در کانون مرکز بررسی می‌شود

دبیر جامعه وکلای پیشرو با اشاره به منتفی شدن نشست تحلیل حقوقی و جامعه‌شناختی فیلم سینمایی «دربند» در فرهنگسرای اندیشه گفت: صورتجلسه‌ای را با امضای حدود 40 وکیل دادگستری تهیه کرده‌ایم و شکایت‌مان را از این موضوع به مراجع قضایی اعلام خواهیم کرد.

مثیم شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: طبق اطلاع‌رسانی قبلی قرار بود نشست حقوقی و نقد و بررسی فیلم «دربند» عصر روز دوشنبه 16 دی ماه در فرهنگسرای «اندیشه» با همکاری جامعه وکلای پیشرو کانون مرکز برگزار شود ولی متاسفانه علی رغم اطلاع رسانی‌هایی که انجام شده بود، این نشست لغو شد.

وی افزود: رییس فرهنگسرای اندیشه لغو این نشست را برگزاری کلاس آموزشی شهاب مرادی (رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری) برای زوج‌های جوان اعلام کرد.

این وکیل دادگستری گفت: از آنجا که رییس فرهنگسرای اندیشه حاضر به مذاکره و گفت‌وگو با وکلای کانون مرکز نشد، بحث‌های مختلفی پیش آمد و در همین بحث‌ها یکی از کارکنان آنجا به من حمله کرد و متاسفانه درگیری فیزیکی اتفاق افتاد و حتی پلیس 110 هم در صحنه حاضر شد.

شفیعی خاطرنشان کرد: صورت جلسه‌ای را از لغو این نشست با امضای 30-40 نفر از وکلا تهیه کرده‌ایم و شکایت خود را به مراجع قضایی اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: امروز(سه‌شنبه) نیز لغو نشست حقوقی و نقد و بررسی فیلم «دربند» در هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز عنوان شد و قرار شده است که این موضوع پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، قرار بود نشست تحلیل حقوقی و جامعه‌شناختی فیلم سینمایی «دربند» با همکاری جامعه وکلای پیشرو روز دوشنبه - 16 دی ماه - در فرهنگسرای اندیشه برگزار شود ولی بنا به دلایلی این نشست لغو شد.

انتهای پیام

کد N46259

وبگردی