آفتاب
از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد‎‎؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

قاضی‌پور، محجوب و فرهنگی نمایندگان ارومیه، تهران و تبریز به رئیس جمهور در خصوص عملی کردن دستور امروز وی در سمینار استانداران برای احیا و نجات دریاچه ارومیه تذکر دادند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا،  تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (سه‌شنبه) از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم اقدام مؤثر در تکمیل و تعریض راه پیشوا و شریف‌آباد تذکر داد.

انصاری، آغاجری، بهمئی، جلیلی و صامری نمایندگان آبادان، رامهرمز، مسجد سلیمان و خرمشهر به وزیر کشور در خصوص اجرای مصوبه تبدیل بندر امام خمینی به شهرستان و برخورداری مردم آن از حقوق قانونی خود و رسیدگی به مطالبات به حق مردم بندر امام خمینی تذکر دادند.

خجسته و نظری‌مهر نمایندگان همدان و کردکوی به وزیر دادگستری در خصوص توجه به محاکمه سریع و بدون اغماض مفسدان اقتصادی و برخورد قانونی با آنها تذکر دادند.

مفتح، قاضی‌پور و محجوب نمایندگان تویسرکان، ارومیه و تهران به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت در خصوص ممانعت از کاهش تعرفه واردات سیب درختی تذکر دادند.

تأمینی و نظری‌مهر نمایندگان رشت و کردکوی به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص عدم توجه به فشار بانک‌ها به کشاورزان وام گیرنده تذکر دادند.

تأمینی نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم توجه به مطالبات گلخانه‌داران گیلان و به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به پدیده شوم زیرمیزی تذکر داد.

دستغیب و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر کشور در خصوص تسریع در امدادرسانی به محاصره‌شدگان بارش برف اخیر در شیراز و حومه و برقراری راه مواصلاتی، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در بازگشایی راه‌های مواصلاتی شهرستان شیراز و روستاهای تابعه و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در برقراری وصل آب و برق مشترکان شیرازی و پیش‌بینی و آمادگی در مواجهه با بارش‌های آینده تذکر دادند.

قاضی‌پور، محجوب و فرهنگی نمایندگان ارومیه، تهران و تبریز به رئیس جمهور در خصوص عملی کردن دستور امروز وی در سمینار استانداران برای احیا و نجات دریاچه ارومیه تذکر دادند.

بزرگواری نماینده کهکیلویه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص نارضایتی از عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان در شهرستان‌های کهکیلویه، چران و لنده تذکر داد.

عاشوری نماینده فومن به وزیر بهداشت در خصوص طولانی شدن بهره‌برداری از بیمارستان جدید‌التأسیس شهرستان شفت و تجهیز و بهره‌برداری سریع آن تذکر داد.

جلیل سرقلعه، رستمیان و آذین نمایندگان لردگان، دامغان و رفسنجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات بی‌رویه کالا از کشور عربستان با توجه به شرایط این کشور تذکر دادند.

قاضی‌پور و فرهنگی نمایندگان ارومیه و تبریز به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت توزیع سبد کالا بین طبقات آسیب‌پذیر جامعه به ویژه کارگران، کشاورزان و دامداران تذکر دادند.

جدگال نماینده چابهار به وزیر کشور در خصوص رسیدگی به انتزاع تعدادی از روستاها از شهرستان قصرقن به شهرستان سرباز تذکر داد.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر بهداشت در خصوص اعزام هیئت فوری برای رسیدگی به وضعیت اسفبار بهداشت و درمان شهرستان سیرجان به ویژه بیمارستان امام رضا (ع) تذکر داد.

رضایی نماینده جهرم به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در انجام پروژه راه جهرم به شیراز تذکر داد.

صامری نماینده خرمشهر به وزیر آموزش و پروش در خصوص علت حذف عائله‌مندی از برخی فرهنگیان و معلمان خرمشهر و به رئیس‌ جمهور در خصوص علت جذب نیروهای بازنشسته و غیر بومی در منطقه آزاد اروندرود تذکر داد.

شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعیین حریم راه‌های اصلی و فرعی بر اساس واقعیت‌های موجود و قابل اجرا در شمال کشور به ویژه غرب استان مازندران تذکر داد.

قاضی‌پور، محجوب، فرهنگی و صادقی نمایندگان ارومیه، تهران، تبریز و شیراز به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص تسریع در توزیع سهام کارگران ساختمانی تذکر دادند.

سلطانی‌صبور و قاضی‌زاده نمایندگان رزن و مشهد به رئیس‌ جمهور و وزیر امور خارجه در خصوص عدم موضع‌گیری صریح و قاطع در مقابل جنایات وقیحانه و عملیات عریان تروریستی رژیم دیکتاتوری عربستان علیه ایران در لبنان تذکر دادند.

مجمع نمایندگان خراسان رضوی به رئیس‌ جمهور در خصوص تعیین تکلیف مدیریت عالی استان خراسان رضوی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم استان تذکر دادند.

کد N46110

وبگردی