آفتاب
منصوری آرانی خبر داد،

تاکید بر مواضع شفاف هسته‌یی ایران در دیدار با جک استراو

تاکید بر مواضع شفاف هسته‌یی ایران در دیدار با جک استراو

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس با اشاره به دیدار با هیات پارلمانی انگلیس گفت: موضوعات مربوط به مواضع هسته‌یی، حل مشکل سوریه و همچنین انتقاد از اقدامات گذشته انگلیس مورد بحث قرار گرفت.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی جلسه با هیات پارلمانی انگلیس و دیدار با جک استراو گفت: در این جلسه صحبت‌هایی پیرامون سابقه‌ی تاریخی دو کشور انجام شد و ما انتقاد خود را نسبت به اقدامات گذشته انگلیس مطرح کردیم.

وی با بیان این که به این هیات پارلمانی اعلام کردیم که اعتماد عمومی سلب شده است گفت: به آنها گفتیم که در صورت جلب اعتماد انگلیس چه تلاش‌هایی را انجام خواهد داد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس خاطر نشان کرد: در این دیدار در مورد مواضع هسته‌یی نیز صحبت‌هایی انجام شد و ما به آنها گفتیم که مواضع هسته‌یی ما شفاف است.

منصوری آرانی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این جلسه از آن صحبت شد مساله سوریه بود و گفته شد که راه حل سیاسی باید جایگزین راه حلی که هم اکنون در پیش است شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد:‌ تلاش می‌کنیم که در این دیدارها منافع ملی ما تامین شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس با اشاره به برنامه‌های این هیات در سفر به ایران گفت: یکی از این برنامه‌ها دیدار با فرزندان شهدای قربانیان ترور است که این گروهک‌ها به انگلیس نیز خیمه انداختند.

وی دیدار با وزیر امور خارجه‌، رئیس کمیسیون امنیت ملی و مسئولان وزارت صنعت را از دیگر برنامه‌های این هیات پارلمانی عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N45847

وبگردی