آفتاب
کارخانه‌ای در تذکری:

امید به گشایش اقتصادی از خارج اشتباه است

امید به گشایش اقتصادی از خارج اشتباه است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت که هرگونه امید به گشایش اقتصادی از خارج از کشور اشتباهی بزرگ و استراتژیک است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم کارخانه‌ای در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی تنها با مدیریت مدبرانه و نگاه به درون و افزایش قدرت تولید ساخت داخل قابل درمان است.

وی افزود: هرگونه امید به گشایش اقتصادی از خارج از کشور اشتباهی بزرگ و استراتژیک است که موجب تضعیف عزت و اقتدار و گسترش دامنه مشکلات در داخل کشور می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به سالگرد شهادت احمدی‌روشن ابراز امیدواری کرد که تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی کشورمان از حاصل خون این شهیدان قهرمانانه پاسداری کند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه مشکلات اساسی کشور تنها با تامین پول درمان نمی‌شود، تاکید کرد: سه موضوع مهم تحولات ساختاری، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح ریشه اصلی تمام مشکلات است و هر جا به این سه مهم توجه شده، موجب اقتدار و افتخار ایران گردیده است که عالی‌ترین نماد آن درخشش فعالیت‌های هسته‌یی و دفاعی ایران اسلامی در قله

افتخارات جهانی است.

وی با هشدار نسبت به بیکاری جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی، اظهار کرد: این مهم باید در راس برنامه‌ریزی تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و با بسیج مدیریتی کشور، تمام امکانات و توانمندی‌های نظام اسلامی در جهت حل این معضل بزرگ اجتماعی به کار گرفته شود، مردم هم به شدت منتظر اقدامات عملی دولت در این زمینه هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان ضمن تشکر و قدردانی از وزرای راه و نیرو خواستار اتمام آزادراه راهبردی ساوه همدان و راه‌آهن تهران همدان و همچنین رفع مشکلات آبی این شهرستان شد.

انتهای پیام

کد N45571

وبگردی