آفتاب

حکم جدید ربیعی؛ معاون فرهنگی وزارت تعاون منصوب شد

حکم جدید ربیعی؛ معاون فرهنگی وزارت تعاون منصوب شد

همشهری آنلاین: دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی دکتر محمدرضا موالی‌زاده را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

ایران > دولت- همشهری آنلاین:
دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی دکتر محمدرضا موالی‌زاده را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش مهر، علی ربیعی در حکم موالی‌زاده آورده است: هر سه مقوله تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دارای ابعاد فرهنگی و اجتماعی مهم و گسترده‌ای هستند. ارتقای فرهنگ تعاون، بهبود روابط کار که علاوه بر ابعاد حقوقی مستلزم مناسبات اجتماعی و فرهنگی کارآمد است و ارتقای سطح رفاه اجتماعی - بالاخص از طریق ملاحظه کردن ابعاد اجتماعی و فرهنگی گروه‌های هدف - نیازمند فعالیت اجتماعی و فرهنگی عمیق و آگاهانه است.

در این حکم همچنین دکتر ربیعی از دکتر موالی زاده خواسته است در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، با محوریت برنامه‌های ارائه شده از سوی اینجانب به مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر محورهای برنامه‌ریزی برای نهادینه کردن فرهنگ کار، تعاون و مشارکت اجتماعی مؤثر، برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات برای ارتقای آگاهی‌های عمومی در زمینه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تمرکز خاص بر روی ابعاد اجتماعی و فرهنگی آسیب‌های اجتماعی و کمک به ارتقای برنامه‌های پیشگیری گام بردارد.

همچنین تدوین مقررات و دستور‌العمل‌های مربوط به امور اجتماعی و فرهنگی کار و کارگاه‌ها، برنامه‌ریزی اجتماعی و فرهنگی برای ارتقای روابط کار، کمک به توسعه مطالعات اجتماعی و فرهنگی در هر سه عرصه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تلاش برای ارتقای ورزش کارگری مورد تاکید قرار گرفته است.

کد N44316

وبگردی