آفتاب

جلالی: دلیلی برای حضور تیم کارشناسی مجلس در مذاکرات هسته ای وجود ندارد

جلالی: دلیلی برای حضور تیم کارشناسی مجلس در مذاکرات هسته ای وجود ندارد

تهران-ایرنا- ریس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان این که این مرکز گزارش های کارشناسی درباره مذاکرات هسته ای تهیه کرده و به مقامات ارشد نظام ارایه کرده است، گفت: دلیلی برای حضور تیم کارشناسی مجلس در مذاکرات و جلسات کارشناسی هسته ای وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، کاظم جلالی روز دوشنبه در حاشیه دومین همایش ملی پژوهش در قانونگذاری این مطلب را در پاسخ به این سوال که آیا نظر کارشناسی مرکز پژوهش های مجلس در زمینه مذاکرات هسته ای به مجلس ارائه شده است و آیا تیمی از مجلس و این مرکز در این مذاکرات حضور می یابند، مطرح کرد.

وی اظهارداشت: ما پیش از توافق نامه ژنو از متن آن با خبر نبودیم و در جلسات کارشناسی نیز حضور نداشتیم؛ اما دلیلی هم برای حضور مجلس در این مذاکرات و جلسات کارشناسی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش های مجلس پس از توافق نامه ژنو روی ابعاد حقوقی، سیاسی و اقتصادی این توافق از زوایای مختلف در قالب کمیته های پژوهشی بررسی هایی انجام داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این پژوهش ها به دست مسوولان و مقامات رسمی کشور از جمله مسوولان وزارت امور خارجه رسیده است.

ادامه دارد...

سیام**9103**9157**1336
کد N43670

وبگردی