آفتاب

جلسه نمایندگان خراسان شمالی و گلستان با رئیس جمهور به پنج‌شنبه موکول شد

جلسه نمایندگان خراسان شمالی و گلستان با رئیس جمهور به پنج‌شنبه موکول شد

جلسه نمایندگان استان خراسان شمالی و استان گلستان با رئیس جمهور که قرار بود صبح امروز برگزار شود، به دلیل کسالت رئیس‌جمهور لغو و به روز پنج‌شنبه موکول شده است.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد جلسه نمایندگان این استان و استان گلستان با رئیس‌جمهور، گفت: قرار بود صبح امروز دیداری با رئیس‌جمهور داشته باشیم اما خبر داده‌اند که رئیس جمهور دچار کسالتی است و به همین دلیل جلسه به پنج‌شنبه آینده ساعت 10 صبح موکول شده است.

عزیزی در مورد این که قرار است در این جلسه در مورد چه موضوعاتی صبحت شود، گفت: موضوعات کلی‌ مورد نظر نمایندگان شامل اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی وهمچنین پیگیری تعداد زیادی طرح‌های ملی و شهرستانی باقی مانده در حوزه‌های عمرانی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبات سفرهای استانی آقای احمدی‌نژاد هم جزو موضوعات بحث و گفت‌وگو در جلسه آینده نمایندگان دو استان خراسان شمالی و گلستان با رئیس‌جمهور خواهد بود یا خیر؟ گفت: برنامه ما این است که در مورد بودجه لازم برای محقق شدن مصوبات سفرهای استانی آقای احمدی‌نژاد هم صحبت‌هایی مطرح شود.

عزیزی در پاسخ به سوال دیگری در مورد این که آیا بودجه سال جاری هم برای نمایندگان مورد سوال است،‌گفت: این موضوع برای ما قابل قبول است که بودجه عمرانی در تمام استان‌ها کم شده است با این وجود ما تلاش خواهیم کرد بودجه استان‌ها را تا جایی که ممکن است، افزایش دهیم.

انتهای پیام

کد N43398

وبگردی