آفتاب
سه‌شنبه و چهارشنبه صورت می‌گیرد

حضور روسای قوا در نخستین نشست استانداران دولت تدبیر و امید

حضور روسای قوا در نخستین نشست استانداران دولت تدبیر و امید

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور از برگزاری نخستین نشست استانداران دولت تدبیر و امید با حضور روسای قوای سه‌گانه در سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روح‌الله جمعه‌ای با اشاره به تکمیل فرآیند انتصاب استانداران دولت یازدهم متناسب با رویکردهای اعتدالی وتوسعه محور رییس جمهوری اسلامی، گفت: نخستین نشست استانداران با هدف تبیین اهداف و دیدگاه‌های دولت و تشریح برنامه‌ها و همچنین بررسی و تبادل نظر میان مسئولان و استانداران در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

وی، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رییس‌جمهور و روسای قوای مقننه و قضاییه را از جمله برنامه‌های این نشست عنوان کرد.

جمعه‌ای افزود: در این نشست دو روزه که در چهار نوبت صبح و ظهر برگزار می‌شود، برخی معاونان رییس‌جمهور و وزیران حضور خواهند داشت و با بیان و تشریح برنامه‌های دستگاه‌های تابعه، به بحث و تبادل نظر با استانداران خواهند پرداخت.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور، سخنرانی وزیر کشور و جمع‌بندی این نشست را از دیگر برنامه‌های نخستین اجلاس استانداران در دولت یازدهم عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N43159

وبگردی