آفتاب
روزنامه الدیار لبنان فاش کرد؛

"احمد الاسیر، یکی از نامزدهای اصلی جانشینی ماجد الماجد است"

"احمد الاسیر، یکی از نامزدهای اصلی جانشینی ماجد الماجد است"

در پی مرگ ماجد الماجد رهبر گروه تروریستی "گردان‌های عبدالله عزام"، منابع آگاه به روزنامه الدیار فاش کردند که احمد الاسیر یکی از نامزدهای اصلی جانشینی ماجدالماجد است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از سایت اینترنتی النشره، به دنبال مرگ ماجد الماجد، رهبر عربستانی "گردان‌های عبدالله عزام" و سرکرده عاملان حمله به سفارت ایران در بیروت، منابع آگاه به روزنامه الدیار لبنان اعلام کردند که "گردان‌های عبدالله عزام" در تلاش برای انتخاب رهبری جدید ظرف سه روز آینده هستند و در این میان شیخ احمد الاسیر، روحانی سلفی تندرو و از منتقدان نظام سوریه، یکی از نامزدهای اصلی برای انتصاب این سمت است.

ماجد الماجد، روز سه‌شنبه گذشته توسط ارتش لبنان بازداشت شد و روز شنبه به خاطر نارسایی شدید کلیه در بیمارستان نظامی لبنان جان باخت.

وی به اتهام انجام اقدامات تروریستی و عضویت در القاعده در چندین کشور از جمله آمریکا، عربستان و لبنان تحت تعقیب و پیگرد قانونی بود.

همچنین برخی منابع فاش کردند که سازمان‌های اطلاعات آمریکا، ‌انگلیس،‌ مصر، عربستان و آلمان با سازمان اطلاعات لبنان در بازداشت ماجد الماجد و تشخیص هویت وی همکاری داشته‌اند.

منابع فلسطینی نیز گزارش دادند که برخی گروه‌های وابسته به "گردان‌های عبدالله عزام" اکنون در اردوگاه‌های شهر صیدا و طرابلس حضور دارند و بیش از هزار تروریست تکفیری به این گردان‌ها در لبنان پیوسته‌اند و آماده جنگ و درگیری و اقداماتی از قبیل ترور و انفجار هستند.

انتهای پیام

کد N43108

وبگردی