آفتاب
جمعه ای خبر داد:

فردا آغاز به کار اولین نشست استانداران در دولت تدبیر و امید

فردا آغاز به کار اولین نشست استانداران در دولت تدبیر و امید

در این نشست دو روزه که در چهار نوبت صبح و ظهر برگزار می شود برخی از معاونین رئیس جمهور و وزرا نیز حضور خواهند داشت و با بیان و تشریح برنامه های دستگاه های تابعه به بحث و تبادل نظر با استانداران خواهند پرداخت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور از برگزاری اولین نشست استانداران در دولت تدبیر و امید با حضور روسای قوای سه گانه سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، روح اله جمعه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اشاره به تکمیل فرآیند انتصاب استانداران دولت یازدهم متناسب با رویکردهای اعتدالی وتوسعه محور ریاست محترم جمهوری اسلامی اظهارداشت: اولین نشست استانداران با هدف تبیین اهداف و دیدگاه های دولت و تشریح برنامه ها و همچنین بررسی و تبادل نظر میان مسئولان و استانداران در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

وی سخنرانی  روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی و روسای قوای مقننه و قضائیه را از جمله برنامه های این نشست ذکر کرد و افزود: در این نشست دو روزه که در چهار نوبت صبح و ظهر برگزار می شود برخی از معاونین رئیس جمهور و وزرا نیز حضور خواهند داشت و با بیان و تشریح برنامه های دستگاه های تابعه به بحث و تبادل نظر با استانداران خواهند پرداخت.

جمعه ای سخنرانی وزیر کشور و جمع بندی این نشست را از دیگر برنامه های اولین اجلاس استانداران در دولت یازدهم خواند.

کد N42941

وبگردی