آفتاب
رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان

حزب الله لبنان نسخه نابودی تروریست ها را دارد اما به موقع مناسب

حزب الله لبنان نسخه نابودی تروریست ها را دارد اما به موقع مناسب

بیروت – ایرنا - رییس فراکسیون حزب الله در مجلس نمایندگان لبنان « وفاداری به مقاومت » تاکید کرد: حزب الله نسخه نابودی تروریست ها را دارد اما به موقع مناسب و با روش هایی که با عقیده ما همخوان باشد، اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل خبرگزاری ملی لبنان، محمد رعد که روز یکشنبه در«حاروف» منطقه ای در جنوب لبنان سخن می گفت، تاکید کرد : تکفیری ها قطعا ساقط خواهند شد اما برای ما مطلوب این است که ثابت قدم باشیم، صبر کنیم و به رویکرد خود پایبند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تحولاتی که در منطقه ما جریان دارد ، هدفش ضربه زدن به مقاومت و عزت امت و محو کردن هویت آن است و هرگونه توطئه علیه فلسطین و مقاومت ، توطئه علیه انسان آزاد و شریف و علیه زندگی شرافتمندانه ما است.

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت تصریح کرد: ما با تروریست هایی مواجه هستیم که ساخته دست مدعیان حقوق بشر و دموکراسی برای لبنان و منطقه هستند و این تروریست ها از زیر تخت های پادشاهان و سلاطین خارج شده اند و ارتش سری برای طرح اشغال کامل منطقه ما هستند.

محمد رعد اظهار داشت: همواره این سمفونی را می شنویم که انفجار خودروها و جنایات تروریستی محکوم هستند اما علت آنها ورود حزب الله به سوریه است اما ما از آنها می خواهیم از این توجیهات نخ نما دست بردارند.

وی گفت : ما از آنها سئوال می کنیم ، وضعیت لبنان چگونه خواهد بود اگر حزب الله در مرزهای لبنان و سوریه برای حمایت از مردم لبنان و جلوگیری از سلطه تکفیری ها بر مرزها نجنگند.

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود: الان نفوذ خودروهای بمب گذاری شده را که داخل لبنان می شوند، می بینیم و از گروه دیگر( 14 مارس) سئوال می کنیم اگر وضعیت این گونه که الان هست، ادامه یابد ، چه می خواهید ؟ آیا می خواهید همه لبنان را منفجر کنید؟

محمد رعد خاطرنشان کرد: شما را به تفکر در باره زمانی که تروریست ها بر سوریه و مرزهای لبنان سیطره یابند، دعوت می کنیم، وضعیت امنیت لبنان و حق ابراز رای و نظر در صورت سلطه آنها که از دین بجز شکل آن چیزی نمی دانند، چگونه خواهد بود؟

وی در باره حکومت آینده لبنان گفت: کسانی که تروریست های تکفیری را بکار گرفته اند، هدفشان وادار کردن ما به سکوت در قبال تشکیل دولتی است که حزب الله در آن نباشد و نام آن را دولت بی طرف و یکدست گذاشته اند.

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت اظهار داشت: آنها می خواهند بطور کامل بر لبنان سلطه پیدا کنند و رقیب و یا شریکی نداشته باشند.

محمد رعد تصریح کرد: روش گروه مقابل ما ، روشی است که لبنان را به ورشکستگی رساند تا اینکه در ایام صلح 60 میلیارد دلار بدهی داشته باشد، آنها می خواهند لبنان را وارد بحران کنند تا وابسته و تحت الحمایه اسراییل یا آمریکا شود ، آنها می خواهند جهاد ملت لبنان و پیروزی هایش را نابود کنند.

خاورم ** 2024** 1324
کد N42580

وبگردی