آفتاب

سقوط اعضای بدن انسان از آسمان شهر جده درعربستان

سقوط اعضای بدن انسان از آسمان شهر جده درعربستان

تهران–ایرنا–پلیس عربستان به دنبال فروریختن بخش هایی از بدن انسان از آسمان بر روی شهر جده در روز یکشنبه،گفت:این اعضا احتمالا به بدن انسانی تعلق داشته که درمحفظه چرخ های یک هواپیما به دام افتاده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از جده،ˈنواف بن ناصر البوقˈسخنگوی پلیس اعلام کرد:پلیس درنخستین ساعت های بامداد یک پیام تلفنی ازیک شاهد دریافت کردحاکی از این مطلب که اعضا بدن انسان از آسمان دریک تقاطع در محلهˈمشرفهˈدراین شهر واقع در حاشیه دریای سرخ سقوط کرده است.

بوق افزود: شواهد نخستین حاکی از سقوط اعضا بدن انسان از ارابه فرود یک هواپیما است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برخی افراد در تلاش مذبوحانه برای خروج از عربستان،در برخی از فرودگاه های این کشور که تحت نظارت ضعیفی قرار دارند وارد محفظه نگهدارنده ارابه فرود هواپیماها می شوندکه برخی از آنها هنگامی که هواپیما به ارتفاعات بالای جو اوج می گیرد از سرما یخ می زنند، اما گاهی هم برخی زنده می مانند.

رییس بخش امنیتی فرودگاه بیروت در سال 2010 پس از آنکه از مقام خود کناره گیری کرد که مردی که پس از ورود غیرمجاز به باند این فرودگاه شد،در محفظه چرخ های یک هواپیمای جت عازم عربستان مخفی شده بود، جان خود را از دست داد.

جسد این فرد توسط یک کارگر بخش تعمیر و نگهداری فرودگاه ریاض در هنگام بازرسی ارابه فرود هواپیمای ایرباس 320 شرکت ˈناس ارˈ متعلق به عربستان پس از فرود در این فرودگاه کشف شد.

Nawaf bin Naser al-Bouq ،

مترجمام**1486**1856
کد N42485

وبگردی