آفتاب

شکایت های واصله از سازمان ثبت در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد

شکایت های واصله از سازمان ثبت در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد

تهران-ایرنا- نایب رییس اول کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی برخی شکایات واصله از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

داود محمدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، اظهارداشت:در جلسه امروز این کمیسیون که با حضور احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، برخی از شکایات واصل شده از این سازمان برای تویسرکانی قرائت شد.

وی افزود: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز ضمن پاسخ گویی به این شکایات، سیاست های کلان آینده این سازمان را تشریح کرد.

نایب رییس اول کمیسیون اصل 90 مجلس یادآور شد: تویسرکانی در این جلسه همچنین از خدماتی که این سازمان تاکنون به مردم ارایه کرده است و نیز برنامه های در دست اجرای آن گزارش داد.

محمدی تاکید کرد: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این جلسه اعلام کرد که این سازمان در تلاش است تا مالکیت اراضی اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای مشکلاتی است به زودی معین کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: رییس سازمان ثبت اسناد درباره حذف کاغذ و الکترونیکی کردن گزارش ها، شکایات و تقاضاهای مردم نیز توضیحاتی ارایه کرد.

محمدی افزود: سازمان ثبت واسناد و املاک کشور طرحی را درباره تثبیت مالکیت دولت تنظیم و به کمیسیون های عمران و قضایی مجلس ارایه کرده است که در مرکز پژوهش های مجلس نیز در حال بررسی است.

وی با یادآوری این که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سازمان های است که مراجعان زیادی دارد، گفت: تویسرکانی در این جلسه توضیح داد که این سازمان در سال گذشته حدود 36 میلیون خدمت به مردم ارایه کرد.

سیام**2025**1336
کد N42420

وبگردی