آفتاب
در واکنش به سفر هیات پارلمانی انگلیس به ایران/

بسیج دانشجویی: خطر مجدد حضور و بروز دشمن در لباسی مبدل را متذکر می‌شویم

بسیج دانشجویی: خطر مجدد حضور و بروز دشمن در لباسی مبدل را متذکر می‌شویم

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در واکنش به سفر هیات پارلمانی انگلیس به ایران در بیانیه ای عنوان کرد: خطر مجدد حضور و بروز دشمن در لباسی مبدل را متذکر می‌شویم و به مسئولان یادآور می شویم راه برون از مشکلات کشور تکیه بر ساخت داخلی و پایبندی به شعارهای اصیل انقلاب است نه دعوت از افرادی که زیست سیاسی شان مدیون توطئه چینی علیه نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در واکنش به سفر هیئت دیپلماتیک انگلیسی به ایران در بیانیه ای تاکید کرد که خطر مجدد حضور و بروز دشمن در لباسی مبدل را متذکر می‌شویم و به مسئولین یادآور می شویم راه برون از مشکلات کشور تکیه بر ساخت داخلی و پایبندی به شعارهای اصیل انقلاب است نه دعوت از افرادی که زیست سیاسی شان مدیون توطئه چینی علیه نظام اسلامی است.»

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«در بلندای سپهر سیاسی تاریخ سراسر افتخار و مبارزه نظام مقدس اسلامی کم نیست روزهای شکوهمندی که ریشه در تاریخ سازی یک ملت بزرگ و قهرمان دارد.

از ایام الله دهه فجر تا بدرقه اشکبار امام (ره) و مقتدای جمارانیش و در این بین حدفاصل روزهای نهم تا نوزدهم دی‌ماه که به نام بصیرت نام نهاده شده, اوج تبلور دلدادگی به ولایت است.

روزی برای عشق به روح الله عزیز و روزی در لبیک به ندای امام خامنه‌ای برای برچیدن بساط فتنه. و چه زیباست که روز شهدای دانشجو نیز در این دهه قرار گرفته است.

حال در این دهه سراسر استکبار ستیزی و به چالش کشاندن معادلات شرق و غرب، به لطف مسئولان دستگاه دیپلماسی و بهارستان نشینان شاهد حضور هیئتی شده که در کارنامه سیاه کشورشان جز دروغ و تزویر و توطئه چیزی مشاهده نمی‌شود.

هیئتی 4 نفره از انگلستان خبیث در حالی پس از توافقنامه ژنو وارد کشور می‌شوند که در راس آن نفر شماره یک معاهده  سعدآباد قرار دارد. معاهده‌ای که تا مدتها تمامی فعالیت‌های تحقیقاتی هسته‌ای کشور را تعطیل و غرور ملی ما را خدشه دار نمود.

متاسفانه  در داخل کشور نیز کسی پاسخگوی مستقیم چنین اقداماتی نیست و در فضایی فرافکنانه کار را به دوش دیگری می‌اندازند.

در این شرایط چند سوال از دعوت کنندگان و ملاقات کنندگان این هیات پیش می‌آید:

1- با ورود «جک استراو» و هیئت انگلیسی کدام خلا کشور قرار است برطرف شود؟ چه ضرورتی ایجاب نموده که کشوری با حداقل 100سال شرارت چمدان سفر ببندد و راهی ایران شود؟

2- دست آورد هیئت قبلی چه بود؟ این ساده‌ترین سوال ملت بزرگ ایران است که بداند از این رفت‌و‌آمدهای گاه و بیگاه کدام مشکل کشور مرتفع شده است.

3- براساس سیاست دیپلماسی فعال و اصل تهاجمی به مبانی مستکبران، این فرش قرمز پهن کردن‌ها جه معنایی دارد؟

4- آیا قرار است اصل مهم صدور انقلاب به مسلخ شعار عوام فریب تنش زدایی رود و نگاه دقیق به دشمن تا بن دندان مسلح جای خود را به دلخوشی به لبخندهای تصنعی این روزهای بازیگران روباه پیر شود؟

5- آیا از جایگاه انگلیس و سفارتخانه آن در نقش محوری فتنه اطلاع دارید؟

6- شبکه عریض و طویل مالی و رسانه‌ای انگلیس که شبانه روز آموزش مبارزات خیابانی می‌داد اینک چه خوابی برای امنیت و آرامش کشور دیده است؟

7- «جک استراو» بعد از معاهده سعد آباد آن‌را میوه جنگ عراق دانست. به راستی وی اکنون برای کاشت چه دانه‌ای و مقدمه چینی برای چه میوه‌ای بار سفر بسته؟

هیئتی که بار سفر بسته و عازم ایران است، آنقدر سابقه شرارت و کارشکنی در جمهوری اسلامی ایران، در تاریخش حک شده است که به هیچ عنوان به خود اجازه ندهیم ذره‌ای به این آمد و شدها خوشبین باشیم.

سرعت پیشرفت علمی و نفوذ بیش از پیش انقلاب در عمق استراتژیک دشمن برگ‌های برنده‌ای نیست که راحت کسب شده باشد لذا بایستی بدانیم این تحرکات نابجا چه خسرانی بر این راه می‌گذارد.

ما ضمن محکوم کردن این تحرکات و اقدامات، خطر مجدد حضور و بروز دشمن در لباسی مبدل را متذکر می‌شویم و به مسئولین یادآور می شویم راه برون از مشکلات کشور تکیه بر ساخت داخلی و پایبندی به شعارهای اصیل انقلاب است نه دعوت از افرادی که زیست سیاسی شان مدیون توطئه چینی علیه نظام اسلامی است.»

کد N42117

وبگردی