آفتاب
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

در جریان جلسات ساختمان ولنجک احمدی نژاد نیستم

در جریان جلسات ساختمان ولنجک احمدی نژاد نیستم

تهران- ایرنا- وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنوز به ساختمان ولنجک محل جلسات احمدی نژاد نرفته ام و در جریان جلسات وی نیستم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید محمد حسینی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم ختم علی اکبر پرورش وزیر سابق آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در جلسات احمدی نژاد که در ساختمان ولنجک برگزار می شود حضور یافته است؟، اظهار داشت: هنوز به آنجا نرفته ام و در جریان این جلسات نیستم.

وی هم چنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در جلسات اصولگرایان با محوریت حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی حضور دارد؟ ، گفت: در هر کجا که بحث همگرایی اصولگرایان مطرح باشد شرکت می کنم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شرکت یا عدم شرکتش در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تصمیم برای حضور در انتخابات مجلس زود است.

مراسم بزرگداشت علی اکبر پرورش عصر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری با حضور مسوولان کشوری و لشکری از طرف مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

علی اکبر پرورش، از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و کانون مبارزان انقلاب در اصفهان و وزیر سابق آموزش و پرورش ششم دی ماه جاری دار فانی را وداع گفت.

سیام(4)9254/1429 ** 1418
کد N42035

وبگردی