آفتاب
افضلی فرد مطرح کرد:

تخلف در واگذاری سهام ایرانسل وزیران ارتباطات دو دولت را به مجلس کشاند

تخلف در واگذاری سهام ایرانسل وزیران ارتباطات دو دولت را به مجلس کشاند

سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس از تشکیل پرونده شکایت از وزرای ارتباطات دولت نهم و دهم، سازمان بورس کشور و شرکت ایرانسل در این کمیسیون خبر داد و گفت : این شکایت مربوط به مصوبه قانونی واگذاری 25 درصد از سهام اپراتور دوم در بورس است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، مصطفی افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: درباره یکی از پرونده‌های کمیسیون متبوعش،گفت: این پرونده مربوط به شکایت از وزرای ارتباطات دولت‌های نهم و دهم و سازمان بورس است؛ البته  ایرانسل هم درگیر است زیرا سهامش را ارائه نکرده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شکایت مربوط به مصوبه قانونی واگذاری 25 درصد از سهام اپراتور دوم در بورس است، اما باید اجازه داد تا بررسی های بیشتری درباره این پرونده انجام شود، چرا که تا زمانی که دولت و شرکت ایرانسل در این خصوص پاسخگو نباشند نمی توان گزارش نهایی را ارائه داد.

وی  درباره آخرین اخباربررسی ها در پرونده زمین خواری در تهران، افزود: درباره این پرونده باید گفت که برخی افراد دولتی بازداشت شدند، البته چهره های حقوقی متخلف در این پرونده سعی دارند که تخلفات صورت گرفته را در قالب انتقال یا واگذاری زمین مورد تصرف به نوعی جبران کنند.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس درباره سیر صعودی واردات خودرو به کشور، بیان کرد: کمیسیون اصل 90 با دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که درباره نحوه واردات و ملاک ها و شاخص های ارتقاء قیمت های خودروهای داخلی توضیحاتی را ارائه کنند، اما چون مبنا براساس ارز آزاد است در حال حاضر شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم،البته ورود خودروهای وارداتی هم درحال حاضربا ارز آزاد انجام می شود.

کد N41944

وبگردی