آفتاب

مرتضی بانک: ورزش و روحیه ورزشکاری در جامعه گسترش یابد

مرتضی بانک: ورزش و روحیه ورزشکاری در جامعه گسترش یابد

تهران- ایرنا- معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تقدیر از مدال آوران تیم کاراته این نهاد در مسابقات جهانی هند، گفت: باید ورزش و روحیه ورزشکاری در سطح جامعه گسترش یابد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع ریاست جمهوری، مرتضی بانک روز یکشنبه با تشکر از دست اندرکاران گسترش ورزش در نهاد ریاست جمهوری افزود: قطعا زمانی که تعدادی از دوستان در سال 72 فعالیت تیم کاراته در نهاد ریاست جمهوری را پایه گذاشتند تصور افتخار آفرینی در عرصه جهانی را نداشتند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: لازم است این رویکرد در جامعه تشویق شده و مدیران و مسوولان نیز ایجاد ساختارهای لازم را برای تبدیل ایده ها به عمل مورد توجه قرار دهند.

بانک با بیان این که باید ایده های متناسب با دیدگاه های اعتقادی و دینی کشورمان را مورد توجه ویژه قرار دهیم، تصریح کرد: قطعاً یکی از سازگارترین بخش ها با بستر فرهنگی کشورمان که در ضمن می تواند نشاط و تحرک در جامعه ایجاد کرده و افراد را به نقش آفرینی اجتماعی موثر ترقیب کند، عرصه ورزش است.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: ورزش هم باعث ایجاد نشاط و تحرک در جسم افراد شده و هم به فکر آنها انسجام و نشاط می بخشد و افراد را برای نقش آفرینی های اجتماعی بزرگ تر و مهم تر آماده می کند.

در این مراسم معظم زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری و نایینی مدیر کل اداره رفاه نهاد ریاست جمهوری نیز در سخنانی از افتخار آفرینی تیم کاراته نهاد ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

سیام(1)1429**1535
کد N41898

وبگردی