آفتاب
در مراسم تقدیر از مدال‌آوران تیم کاراته نهاد ریاست جمهوری

مرتضی بانک: باید ورزش و روحیه ورزشکاری در سطح جامعه گسترش یابد

مرتضی بانک: باید ورزش و روحیه ورزشکاری در سطح جامعه گسترش یابد

مراسم تقدیر از مدال‌آوران تیم کاراته نهاد ریاست جمهوری در مسابقات جهانی هند با حضور مرتضی بانک - معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری - و برخی دیگر از مدیران این نهاد برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مرتضی بانک روز یکشنبه با حضور در این مراسم ضمن تبریک پیروزی‌های بدست آمده و تقدیر از زحمات و افتخارآفرینی اعضای این تیم، از همه دست‌اندرکاران و تلاش‌هایی که برای گسترش ورزش در نهاد ریاست جمهوری انجام می‌شود، تقدیر و ابراز امیدواری کرد ورزش و روحیه ورزشکاری در سطح جامعه و سایر نهادهای دولت گسترش یابد.

وی با بیان اینکه "قطعاً زمانی که تعدادی از دوستان در سال ۷۲ فعالیت تیم کاراته در نهاد ریاست جمهوری را پایه گذاشتند، تصور افتخارآفرینی در عرصه جهانی را نداشتند"، اظهار کرد: لازم است این رویکرد در جامعه تشویق شود و مدیران و مسئولان نیز ایجاد ساختارهای لازم را برای تبدیل ایده‌ها به عمل مورد توجه قرار دهند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه "باید ایده‌های متناسب با دیدگاه‌های اعتقادی و دینی کشورمان را مورد توجه ویژه قرار دهیم"، تصریح کرد: قطعاً یکی از سازگارترین بخش‌ها با بستر فرهنگی کشورمان که در ضمن می‌تواند نشاط و تحرک در جامعه ایجاد کند و افراد را به نقش‌آفرینی اجتماعی مؤثر ترقیب کند، عرصه ورزش است.

بانک تاکید کرد: ورزش هم موجب ایجاد نشاط و تحرک در جسم افراد شده و هم به فکر آنها انسجام و نشاط می‌بخشد و افراد را برای نقش‌آفرینی‌های اجتماعی بزرگ‌تر و مهم‌تر آماده می‌کند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم معظم‌زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری و نائینی مدیرکل اداره رفاه نهاد ریاست جمهوری نیز در سخنانی از افتخارآفرینی تیم کاراته نهاد ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

سمندر - رییس فدراسیون کاراته - نیز در این مراسم نگاه مثبت مدیران نهاد ریاست جمهوری در حمایت از فعالیت‌های ورزشی قابل تقدیر توصیف کرد.

انتهای پیام

کد N41700

وبگردی