آفتاب
آریایی‌نژاد در نطق پیش از دستور:

صدا و سیما نیز نباید عرصه تاخت و تاز احزاب و گروه‌ها باشد

صدا و سیما نیز نباید عرصه تاخت و تاز احزاب و گروه‌ها باشد

در فصل بررسی بوجه توجه به این نکته ضروری است که زیاده خواهان مفسدان اقتصادی نباید عرصه را برای کسانی تنگ کنند که می‌خواهند یا با سرمایه گذاری و یا با تحصیل علم علم را گسترش دهند اما درامد کمتری به دست می‌آورند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما نیز نباید عرصه تاخت و تاز احزاب و گروه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد آریایی‌نژاد امروز -یكشنبه-در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: عمل به قانون اساسی علاج اساسی دردهای کشور است و وقتی اسلام منش و روش ما باشد هیچ مشکل و گره‌ای ناگشوده باقی نمی‌ماند.
نماینده مردم ملایر ضمن تاکید بر ضرورت توجه به نظام تعلیم و تربیت گفت: اگر انسان سالم محور توسعه و پیشرفت پایدار است باید به سلامت مادی و معنوی این انسان توجه شود.
وی در توضیح این مطلب افزود: راه حل توجه صحیح و اثربخش به نظام تعلیم و تربیت و سبک زندگی کارآمد در گرو توجه به نهادهای آموزشی از جمله صداو سیما و دیگر مراکز تعلیم و تربیت است و لذا باید عملکرد آن‌ها موازی و متناسب با تعالیم اسلام باشد و صدا و سیما نیز نباید عرصه تاخت و تاز احزاب و گروه‌ها باشد.
آریایی‌نژاد در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی مردم تاکید کرد: باید ساماندهی تعرفه‌های پزشکی و پزشکان عمومی و خانه‌های بهداشت و افزایش تولید واکسن‌ها و رعایت حقوق بیماران مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی همچنین تاکید کرد: در فصل بررسی بوجه توجه به این نکته ضروری است که زیاده خواهان مفسدان اقتصادی نباید عرصه را برای کسانی تنگ کنند که می‌خواهند یا با سرمایه گذاری و یا با تحصیل علم علم را گسترش دهند اما درامد کمتری به دست می‌آورند.
نماینده مردم ملایر در ادامه ضمن مطرح کردن بحث توجه به آموزش فنی و حرفه ای، طراحی نظام عادلانه پرداخت و مزایای بازنشستگی و کارگران و توجه به تولیدات کشاورزی را از  مشکلات منطقه‌ای حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و گفت:نیاز به مدیریت آب کشاورزی و شرب و حفظ و حراست از منابع موجود، لزوم توجه به حفظ و حراست از منابع موجود و توجه به مراکز بهداشتی و مدارس و توجه ویژه به مدیران کارآمد و بومی شهرستان و به کار گیری آن‌ها از جمله مواردی است که انتظار داریم بیشتر مورد عنایت و توجه قرار گیرد.

کد N41640

وبگردی