آفتاب
براساس یک پژوهش استرالیایی ؛

آمریکا تاکنون 40 تریلیون دلار برای بقای رژیم صهیونیستی هزینه کرده است

آمریکا تاکنون 40 تریلیون دلار برای بقای رژیم صهیونیستی هزینه کرده است

بر اساس تازه‌ترین پژوهش که توسط یک پایگاه استرالیایی انجام شد، آمریکا تاکنون 40 تریلیون دلار برای حمایت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری الوطن العربی، یک پایگاه استرالیایی در تازه‌ترین پژوهش خود اعلام کرد که آمریکا تاکنون 40 تریلیون دلار را برای حمایت از امنیت رژیم صهیونیستی و اقدامات این رژیم اختصاص داده که از این مقدار 10 تریلیون دلار صرف نسل‌کشی مسلمانان در جهان شده است.

بر اساس این پژوهش، آمریکا این مقدار از کمک‌های خود را برای حمایت از اشغالگری‌ها و ثبات اقتصادی، نظامی و اجتماعی رژیم صهیونیستی اختصاص داده است.

همچنین این پژوهش نشان داد که از سال 1970 آمریکا به شکلی چشمگیر حامی اسرائیل در خارج و صهیونیست‌های نژادپرست در داخل شد و هزینه حمایت مالی آمریکا از این رژیم تاکنون به 40 تریلیون دلار رسیده که آمریکایی‌ها به تنهایی بار آن را بر دوش کشیدند، اما هزینه‌های انسانی که بر دوش آمریکایی‌هاست بیشتر از این است چرا که این مساله تاکنون به کشته شدن آمریکایی‌ها و اجرای طرح‌های آمریکا برای پاکسازی نژادی و کشتار مسلمانان در خارج و با هدف حمایت از امنیت تل‌آویو به جای حفاظت از آمریکایی‌ها در داخل انجامیده که این طرح به تنهایی هشت الی 10 تریلیون دلار برای آمریکا هزینه برداشت.

بر اساس این پژوهش، آمریکا در سال‌های 1948 تا 2003، سه تریلیون دلار به حمایت از اسرائیل حدود شش تریلیون دلار نیز برای حمایت از جنگ در عراق و افغانستان اختصاص داد و این چیزی است که به کشته شدن 88 هزار سرباز آمریکایی از سپتامبر 2001 انجامید.

استرالیا نیز از جنگ صهیونیسم حدود 125 میلیارد دلار خسارت مالی دید این در حالی است که کل تولید داخلی سالانه در استرالیا حدود یک تریلیون و 500 میلیارد دلار است.

طبق این پژوهش در حال حاضر برخی تندروهای صهیونیستی بر آمریکا حاکمند و دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا و استرالیا از طریق رواج شعارهایی دروغین مبنی بر برقراری صلح در خاورمیانه و تایید مذاکرات صلح از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند. این کشورها خواهان راه‌حل تشکیل دو کشور برای حل درگیری‌های میان فلسطین و رژیم صهیونیستی هستند اما به خاطر سیاست پاکسازی نژادی اسرائیل که در حال حاضر بیش از 90 درصد اراضی فلسطین را در اختیار دارد، این راه‌حل غیرممکن است.

بنا به این پژوهش، جنایت‌های رژیم صهیونیستی حتی در خارج هم ادامه دارد چرا که این رژیم علاوه بر سلاح‌های شیمیایی و میکروبی 200 سلاح هسته‌ای را در اختیار داشته و از تبعیض‌نژادی در آفریقای جنوبی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای شیمیایی حمایت می‌کند؛ سلاح‌هایی که از آنها برای جنگ علیه غزه در سال‌های 2008 تا 2009 استفاده کرد که به کشته شدن 1400 فلسطینی از جمله 300 کودک و زخمی شدن پنج هزار تن دیگر انجامید.

اسرائیل همچنین از طریق جنگنده‌هایی خارج از اراضی اشغالی به 12 کشور از جمله مصر، اردن، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، لیبی، تونس، اوگاندا، سودان، ترکیه و آمریکا حمله کرد.

انتهای پیام

کد N41296

وبگردی