آفتاب

تذکر طاهری به ظریف برای پیگیری مرگ مشکوک ماجد الماجد

تذکر طاهری به ظریف برای پیگیری مرگ مشکوک ماجد الماجد

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری مرگ مشکوک ماجد الماجد به وزیر امور خارجه تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدعلی طاهری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: با توجه به این که ماجد الماجد نفر اول بمب‌گذاری در جلوی سفارت ایران در لبنان بود از وزیر امور خارجه می‌خواهم پیگیری شود که چرا این فرد با مرگ مشکوکی کشته شد.

نماینده مردم گرگان درباره حوزه انتخابیه‌اش نیز اظهار کرد: استان گلستان یکی از محروم‌ترین استان‌هاست این در حالی است که همه فکر می‌کنند به خاطر سرسبزی استان برخورداری است. انتظار می‌رود در بودجه سال 93 توجه بیشتری به استان در بخش کشاورزی و صنعت که می‌تواند باعث اشتغالزایی هم شود، مبذول داشته شود.

طاهری اضافه کرد: درباره وام‌های اشتغال چه وام‌های امداد و چه صندوق مهر رضا نیز درخواست می‌کنم سهم استان گلستان بیشتر در نظر گرفته شود.

این نماینده مجلس با اشاره به پتروشیمی استان گلستان که با وجود گذشت پنج تا شش سال از کلنگ زنی آن هنوز به بهره‌برداری نرسیده، گفت: پتروشیمی از اولویت‌های استان است و چه از نظر پیشرفت صنعتی و چه از نظر رفع بیکاری می‌تواند مشکلات زیادی را برطرف کند. اما مسائل و مشکلات اجرایی آن هنوز باقی مانده است.

او با اشاره به تورم و گرانی عنوان کرد:‌دولت در ابتدای کارش قول داد در مدت کوتاهی وضع بازار را به ثبات برساند اما شاهد هستیم بعضی کالاهای اساسی به صورت هفتگی یا روزانه افزایش قیمت می‌دهند که این مساله بار سنگینی را روی دوش مردم گذاشته است.

طاهری گفت: دستگاه‌های مسوول به خصوص وزارت صنایع با نظارت بیشتر بر بازار شرایطی را فراهم کنند که جلوی رشد قیمت‌ها را بگیرند.

انتهای پیام

کد N41276

وبگردی