آفتاب

نماینده قم: تعامل خوبی میان دولت و مجلس وجود دارد

نماینده قم: تعامل خوبی میان دولت و مجلس وجود دارد

قم - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل خوبی میان دولت و مجلس برقرار است و امیدواریم همه مسوولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، ˈ احمد امیرآبادیˈ شنبه شب در همایش ائمه جماعات در آستان امامزاده جعفر(ع) با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: در سال 88 نیز می شد از ظرفیت حضور باشکوه مردم در انتخابات در مذاکرات استفاده کرد، ولی غربی ها فشارهای سیاسی و اقتصادی زیادی بر جمهوری اسلامی وارد کردند زیرا دوگانگی در داخل را مشاهده کردند و تحریم هایشان را فزونی بخشیدند.

وی افزود: فتنه گران موجب امیدواری دشمن شدند و در عین حال خود به بازیچه آنها تبدیل شدند و هرچه تلاش شد آنها از کارهایشان اعلام برائت کنند، زیر بار نرفتند.

امیرآبادی با بیان اینکه امکان تقلب در نظام انتخاباتی ایران وجود ندارد خاطرنشان کرد: شورای نگهبان و هیات های اجرایی و نظارتی از جمله عواملی هستند که اجازه تقلب را نمی دهند ضمن اینکه باید بدانیم انتخابات در کشور ما توسط مردم اداره و اجرا می شود البته امکان برخی تخلف ها و اشتباهات وجود دارد.

وی بابیان اینکه امروز ایران اسلامی در وضعیت حساسی به سر می برد گفت: در رابطه با مذاکرات هسته ای، علاوه بر حمایت از تیم مذاکره کننده باید موضوعاتی که به نظرمان می رسد را نیز گوشزد کنیم.

امیر آبادی افزود: از تیم مذاکره کننده می خواهیم با قدرت و صلابت برای دفاع از حقوق ملت ایران ایستادگی کند زیرا مردم ما نیز هیچ گاه اجازه ندادند دشمنان بر نظام اسلامی تسلط یابند.

وی با گرامیداشت دهه بصیرت خاطرنشان کرد: باید در این زمینه به طور شفاف و کامل قضایای سال 88 و فتنه آن سال تشریح کرد؛ چرا که دست های شومی پشت صحنه بودند تا نظام اسلامی را به نابودی بکشانند، ولی حماسه 9 دی همه آنها را نقش بر آب کرد.

وی دربخش دیگری از سخنانش گفت:وقف صدقه ای جاریه و سنتی حسنه و یکی از مهم ترین موضوعات اقتصاد اسلامی است.

وی تلاش در راستای احیای موقوفات در کنار حفظ آنها را در راستای حل بسیاری از مشکلات مسلمانان ضروری دانست و گفت: در این راستا، در مجلس شورای اسلامی در بودجه 92 و 93 چند بند در مورد وقف آورده شده است تا از این ظرفیت برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمندان بهره برد. ک/2

7403 / 380 /1547
کد N40362

وبگردی