آفتاب

عراقی ها در حمایت از مبارزه ارتش کشورشان با تروریسم تظاهرات کردند

عراقی ها در حمایت از مبارزه ارتش کشورشان با تروریسم تظاهرات کردند

تهران- ایرنا- صدها عراقی امروز (شنبه) در حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی کشورشان در جنگ با تروریسم در استان الانبار٬ در بغداد تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا٬ یک مقام آگاه عراقی در این باره گفت: صدها تن از شهروندان عراقی امروز (شنبه) در حمایت از نیروهای امنیتی و عشایر استان الانبار در غرب این کشور در مبارزه با عناصر تروریستی گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش)٬ در میدان ˈالفردوسˈ مرکز بغداد تظاهرات کردند.

به گفته این مقام آگاه عراقی که خواست نامش فاش نشود٬ تظاهر کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی٬ ضمن تاکید بر نقش موثر عشایر استان الانبار در مبارزه با عناصر ترویستی٬ حمایت خود را از عملکرد نیروهای امنیتی کشورشان ابراز داشتند.

این در حالی است که بسیاری از اهالی شهر الرمادی امروز (شنبه) در پی تشدید درگیری ها میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی خانه و کاشانه خود را رها کردند.

استان الانبار در غرب عراق هفته های اخیر شاهد درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی و عشایر این استان با عناصر ترویستی وابسته به القاعده و داعش به ویژه در شهرهای فلوجه و الرمادی است که در اثر آن ده ها تروریست کشته شدند.

مترجمام**9329**1275
کد N39975

وبگردی