آفتاب

انتصاب مدیران معاونت گردشگری در چارت جدید

انتصاب مدیران معاونت گردشگری در چارت جدید

معاون گردشگری با صدور احکامی، مدیران کل «کمیته‌های ملی گردشگری»، «مطالعات و آموزش»، «نظارت و ارزیابی» و «بازاریابی و توسعه‌»‌ این معاونت را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی رحمانی‌موحد که قبلا از تغییر چارت این معاونت خبر داده بود، امروز (شنبه، 14 دی‌ماه) به‌دنبال صدور احکامی برای انتصاب مدیران جدید خود، چارت جدید را معرفی کرد.

در احکام صادره، محمدعلی فیاضی به‌عنوان مدیرکل کمیته‌های ملی گردشگری، محسن رنجبر به‌عنوان مدیرکل مطالعات و آموزش گردشگری، عبدالناصر میرچی به‌عنوان مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری و سیدمحمد کاظم خلدی‌نسب به‌عنوان مدیرکل بازاریابی و توسعه‌ی گردشگری حکم‌های خود را از معاون گردشگری گرفتند.

معاون گردشگری کشور در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران کل این معاونت گفت: فرصت و عرصه‌ی خدمت محدود و گردشی است.

رحمانی‌موحد در مراسم تودیع و معارفه‌ی این مدیران که با حضور علیرضا تابش - مشاور و مدیرکل حوزه‌ی ریاست -، سمیع‌الله حسینی‌مکارم - معاون توسعه‌ی مدیریت -، جواد عباباف - مدیرکل حراست - و سیدرحمت‌الله رئوف - مدیرکل دفترعملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این سازمان - امروز برگزار شد، اظهار کرد: عرصه و فرصت خدمت، گردشی و محدود است و آنچه باقی می‌ماند عملکرد افراد در طول مدت خدمت است.

او یادآوری کرد: اگر اقدامات براساس برنامه و اصولی انجام شود با تغییر مدیریتی برنامه‌ها طبق روال انجام می‌شود و خللی در روند خدمات پیش نمی‌آید.

معاون گردشگری با اشاره به این‌که تمام کارکنان این معاونت برای اجرای درست اقدامات تلاش می‌کنند، گفت: تشکیلات جدید معاونت گردشگری حاصل چند ساعت جلسه‌ی مشورتی و مطالعات تطبیقی است.

او ادامه داد: معاونت گردشگری در ساختار جدید خود، اداره کل کمیته‌های ملی گردشگری، دفتر مطالعات و آموزش گردشگری، اداره کل بازاریابی و توسعه‌ی گردشگری و اداره کل نظارت و ارزیابی گردشگری را جا داده است.

وی از توجه به سه عنصر فکر، تصمیم و اجرا در ساختار جدید معاونت گردشگری خبر داد و افزود: مدیران جدید این معاونت براساس تجربه، عرصه‌ی خدمت افراد و بنا بر هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها انتخاب و منصوب شده‌اند.

انتهای پیام

کد N39911

وبگردی