آفتاب
اختصاصی/

امیرعبداللهیان:ابعاد و تردیدها در مورد مرگ الماجد مورد توجه مقامات لبنانی قرار گیرد

امیرعبداللهیان:ابعاد و تردیدها در مورد مرگ الماجد مورد توجه مقامات لبنانی قرار گیرد

تهران-ایرنا- معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: ابعاد و تردیدهای موجود در مورد مرگ «ماجد الماجد» باید مورد توجه مقامات لبنانی قرار گیرد.

«حسین امیرعبداللهیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان اینکه اخبار اولیه مرگ ماجد الماجد را تایید می کند، یادآور شد: ضرورت دارد ابعاد و تردیدهای موجود در مورد این موضوع مورد توجه جهات ذیربط لبنانی قرار گیرد.

گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام به سرکردگی ماجد الماجد، تروریست سعودی مسوولیت انفجار تروریستی 28 آبان ماه گذشته مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را برعهده گرفته است.

در این انفجار تروریستی 25 تن از جمله حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان به شهادت رسیدند و بیش از 150 تن زخمی شدند.

ماجد حدود 8 روز قبل هنگام بازگشت به شهر ˈعرسالˈ لبنان، نزدیک مرزهای سوریه که گفته می شود به اردوگاه تروریست های تکفیری تبدیل شده، توسط یک یگان وی‍ژه بخش امنیتی ارتش لبنان بازداشت شد.

رسانه های لبنانی امروز اعلام کردند: ماجد الماجد به علت وخامت وضعیت جسمانی در بیمارستان نظامی که در آن بستری و تحت مراقبت بود، مرده است.

فرماندهی ارتش لبنان نیز با صدور بیانیه ای تایید کرد ماجد الماجد صبح امروز در بیمارستان مرکزی بعد از بحرانی شدن وضعیت جسمانی اش مرد.

سیام**9157**1572
کد N39692

وبگردی