آفتاب
در دیدار نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

سفیر ایران در بیروت: عملیات‌های تروریستی اخیر در راستای منافع صهیونیست‌هاست

سفیر ایران در بیروت: عملیات‌های تروریستی اخیر در راستای منافع صهیونیست‌هاست

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان با شیخ عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان دیدار و درباره تحولات منطقه و لبنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شیخ عبدالامیر قبلان در این دیدار با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در ضاحیه بیروت و با محکوم کردن این‌گونه اقدامات تروریستی گفت: کسانی که اقدام به چنین عملیات تروریستی می‌کنند و خون مردمان بی‌گناه را می‌ریزند، هیچ نشانه‌ای از انسانیت نداشته و به هیچ دینی اعتقاد ندارند. آنان نه از دین چیزی می‌فهمند و نه از انسانیت.

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به وضعیت نابسامان داخلی لبنان افزود: لبنان نیازمند تجدید ساختار سیاسی خود بوده تا بتواند با قدرت از ورود تروریست‌ها به داخل کشور جلوگیری کند و در راستای خدمات‌رسانی به مردم گام بردارد.

شیخ عبدالامیر قبلان با اشاره به جایگاه ممتاز ایران در منطقه گفت: متاسفانه کشورهای منطقه هیچ توجهی به مساله فلسطین نداشته و ملت مظلوم فلسطین را در مقابل رژیم صهیونیستی تنها گذاشته‌اند در حالی که ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره از حقوق ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده است.

او افزود: ما همواره بر ایستادگی خود در کنار ایران تاکید کرده و بدان افتخار می‌کنیم.

سفیر ایران در لبنان نیز در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت تحولات منطقه بر ضرورت هوشیاری در مقابله با توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان تاکید و اظهارکرد: تمامی عملیات‌های تروریستی چند ماه گذشته در لبنان در راستای منافع رژیم صهیونیستی و به منظور ایجاد تفرقه در لبنان شکل گرفته و از منشاء واحدی سرچشمه می‌گیرد.

رکن‌آبادی حفظ وحدت و انسجام ملت لبنان در مقابله با این توطئه دشمنان را امری ضروری دانست و گفت: بدون شک حفظ انسجام داخلی، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهد ساخت.

انتهای پیام

کد N39300

وبگردی