آفتاب
دبیر کل جامعه حضرت زینب:

احزاب در رسانه ملی مناظره داشته باشند / احزاب با مقامات ارشد دیدار کنند

احزاب در رسانه ملی مناظره داشته باشند / احزاب با مقامات ارشد دیدار کنند

دبیرکل جامعه حضرت زینب(س) با بیان اینکه احزاب باید برای گرفتن خط مشی و خطوط اصلی با رهبر انقلاب دیدار کنند، گفت: سهم احزاب در دیپلماسی غیردولتی باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعظم حاجی‌عباسی دبیر کل جامعه حضرت زینب(س) در اولین گردهمایی احزاب سیاسی کشور که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، با ارائه چند پیشنهاد و راهکار برای فعالیت بهتر احزاب در جامعه گفت: احزاب باید دیداری با مقام معظم رهبری به منظور گرفتن خطوط و راهکار اصلی از ایشان داشته باشند.

وی همچنین دیدار احزاب با رئیس جمهور را از دیگر راهکارها برای نقش‌آفرینی بیشتر احزاب در جامعه نام برد و گفت: احزاب باید جهت تعامل بیشتر با دولت دیداری با آقای روحانی داشته باشند.

حاجی‌عباسی همچنین افزایش سهم احزاب در دیپلماسی غیردولتی، پرداخت یارانه به احزاب، ایجاد فرصت برابر و همچنین ایجاد معاون امور حزبی برای وزیر کشور را از دیگر پیشنهادات ارائه شده از سوی دبیرکل جامعه حضرت زینب(س) برای نقش‌آفرینی هر چه بیشتر احزاب در جامعه نام برد.

همچنین دبیر کل جامعه حضرت زینب(س) خواستار پخش مناظره های احزاب در رسانه های ملی شد و تصریح کرد: هر وقت ما زنان دنبال سهم‌خواهی بوده ایم، به ما گفتند که حق گرفتنی است، اما حق نه گرفتنی است و نه دادنی، بلکه آموختنی است و وظیفه نهادهای فرهنگی مانند احزاب است که مردم را جهت گرفتن حقشان آموزش دهند.

کد N38855

وبگردی