آفتاب

تونس نمایندگان حزب‌الله و جهاد اسلامی را راه نداد

تونس نمایندگان حزب‌الله و جهاد اسلامی را راه نداد

رئیس مجمع حمایت از مقاومت و مبارزه با ‌عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تونس اعلام کرد که دولت این کشور از ورود نمایندگان حزب‌الله و جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تونس ممانعت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، احمد الکحلاوی، رئیس مجمع "حمایت از مقاومت و مبارزه با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی" تاکید کرد که مقامات تونسی از ورود قرطاج حسن عزالدین، نماینده حزب‌الله لبنان و ابوعماد الرفاعی، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین که قصد حضور در تظاهرکنندگان علیه صهیونیست‌ها را داشتند ممانعت کرده است.

به گفته الکحلاوی مقامات تونسی به نمایندگان حزب‌الله لبنان و جنبش جهاد اسلامی فلسطین اجازه ورود به اراضی تونس را ندادند.

الکحلاوی همچین اعلام کرد که این دو رهبر عرب قصد داشتند در تظاهراتی که از سوی ائتلاف نیروهای مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود شرکت کنند.

رئیس مجمع حمایت از مقاومت و مبارزه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی همچنین از این تصمیم مقامات تونسی ابراز تعجب کرد و گفت: باید از مهمانانمان در تونس استقبال می‌کردیم نه اینکه مانع از ورود آنها به کشور شویم.

اقدام مقامات تونسی در ممانعت از ورود نمایندگان حزب‌الله و جنبش جهاد اسلامی همزمان با آن است که ائتلاف گروه‌های مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تونس از رهبران و چهره‌های مقاومت فلسطین، لبنان و مصر خواستند تا در تظاهراتی که علیه رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود شرکت کنند.

انتهای پیام

کد N38624

وبگردی