آفتاب
قاضی زاده در گفتگو با مهر خبر داد:

عدم دعوت جبهه پایداری برای شرکت در جلسات حجت‌الاسلام تقوی/ نگاه پایداری به وحدت اصولگرایان انبساطی است

عدم دعوت جبهه پایداری برای شرکت در جلسات حجت‌الاسلام تقوی/ نگاه پایداری به وحدت اصولگرایان انبساطی است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه هر اقدامی باعث نزدیک شدند اصولگرایان به یکدیگر شود اقدام مثبتی است گفت: این جبهه جدیدا با یک نگاه انبساطی بر روی این موضوع تاکید کرده است.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به طور رسمی از جبهه پایداری برای شرکت در جلسات آقای تقوی دعوت نشده است گفت: آقایان شخصیت هایی را که از نظر آنها مناسب آن جلسه بودند را دعوت کردند.

وی اظهار داشت: اگر هم دعوتی صورت گرفته باشد اینطو بوده که خودشان دونفر از جبهه پایداری که فکر می کردند برای این جلسه مفید هستند را دعوت کرده اند.

قاضی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسات هم اندیشی اصولگرایان برای رسیدن به روشی برای وحدت است گفت: این اقدام خوب بوده و ما نیز از آن استقبال می کنیم چرا که هر اقدامی باعث نزدیک شدن اصولگرایان به یکدیگر شود اقدام مثبتی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایدار با بیان اینکه تصمیم جبهه پایداری این است که از هر لیست، جریان و هر کسی که در راستای دفاع از انقلاب عملکردی دارد دفاع کند حتی اگر عضو جبهه پایداری نباشد، گفت: این جبهه جدیدا با یک نگاه انبساطی بر روی وحدت تاکید کرده است.

قاضی زاده افزود: یعنی در شرایط مساوی اگر کسی در بیرون جبهه شرایطش با نیروی ما مساوی باشد، ما از فرد بیرون از جبهه حمایت می کنیم. اما اینکه در سازوکار وحدت باشیم و نباشیم به شرایط بستگی دارد.

به گزارش مهر، اخیرا جلساتی با محوریت حجت الاسلام تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت و با حضور برخی چهره های اصولگرا به منظور هم اندیشی برای وحدت اصولگریان آغاز شده است. 

در این جلسه تعدادی از وزرای دولت دهم و برخی اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری، اعضای جامعه روحانیت حضور دارند اما چهره هایی همچون حداد عادل و برخی طیف های اصولگرا مانند جمعیت رهپویان و ایثارگران و جبهه پایداری تا کنون در این جلسات حاضر نشده اند.

 

کد N38561

وبگردی