آفتاب

دبیرکل حزب آزادی:پرداخت یارانه به احزاب احیا شود

دبیرکل حزب آزادی:پرداخت یارانه به احزاب احیا شود

تهران - ایرنا - دبیر کل حزب آزادی با بیان این که شبکه تلویزیونی ویژه احزاب باید راه اندازی شود، گفت: دولت یازدهم پرداخت یارانه به احزاب را احیا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مجید محتشمی امروز (شنبه) در نخستین نشست هم اندیشی دولت تدبیر و امید با احزاب اظهارداشت: احزاب رکن سوم دموکراسی محسوب می شوند و در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز به جایگاه احزاب به خوبی توجه شده است.

وی اظهارامیدواری کرد که دولت یازدهم در راستای احقاق حقوق ملت و نهادینه کردن نقش احزاب در جامعه وارد عمل شود.

دبیرکل حزب آزادی تصریح کرد: احزاب در ایران یکی از پایه های اساسی نظام مردم سالاری دینی هستند که باید در جهت ساختار گشایی وارد عمل شوند.

محتشمی ادامه داد: جبهه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 24 خردادماه سعی و عزم خود را برای ساختارگشایی جزم کرد و تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفت به طوری که شاهد بودیم ادبیات اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شد.

وی اظهارامیدواری کرد: احزاب بتوانند با برنامه جامع فعالیت خود را به نحوی شکل دهند که بتوانند با روسای قوای سه گانه دیدار کنند.

نخستین نشست هم اندیشی دولت تدبیر و امید با احزاب صبح امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) این وزارتخانه آغاز شد.

در این نشست 50 حزب فعال حضور دارند که شاخص دعوت از آنها برگزاری منظم جلسات شورای مرکزی، برگزاری به موقع کنگره و داشتن ترکیب مشخص بوده است.

سیام(3)**9254**9132**1336
کد N38499

وبگردی