آفتاب
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روزانه 22 میلیون لیتر نفت در مناطق فاقد گاز لوله‌کشی توزیع می‌شود

روزانه 22 میلیون لیتر نفت در مناطق فاقد گاز لوله‌کشی توزیع می‌شود

به رغم محدودیت های فصلی و جاده ای روزانه میزان 210 میلیون لیتر سوخت در کشور توزیع می شود که امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل سرما سوخت‌رسانی را به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برغم اینکه مصرف سوخت مایع نیروگاه ها 4 میلیون لیتر نسبت به سال گذشته بیشتر بوده ما توانسته‌ایم از ابتدای سال جاری تا کنون 20 میلیارد لیتر سوخت به نیروگاه‌ها عرضه کنیم.

مصطفی کشکولی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت سوخت رسانی در سطح کشور با توجه به فصل سرما گفت: در حال حاضر 95 درصد از نیروگاه ها روزانه 135 میلیون لیتر سوخت مایع مصرف می کنند که بطور متوسط 92 میلیون لیتر از این میزان توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توزیع و مابقی از ذخایر نیروگاه‌ها استفاده می‌شود.

وی مصرف روزانه بنزین کشور را 68 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: مصرف بنزین کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد رشد داشته است.

کشکولی با اشاره به اینکه روزانه 22 میلیون لیتر نفت سفید در مناطقی از کشور که گاز لوله کشی ندارند توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: به رغم محدودیت های فصلی و جاده ای روزانه میزان 210 میلیون لیتر سوخت در کشور توزیع می شود که امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل سرما سوخت‌رسانی را به نحو احسن انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برغم اینکه مصرف سوخت مایع نیروگاه‌ها 4 میلیون لیتر نسبت به سال گذشته بیشتر بوده ما توانسته‌ایم از ابتدای سال جاری تا کنون 20 میلیارد لیتر سوخت به نیروگاه‌ها عرضه کنیم و مشکلی از این بابت وجود نداشته است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خاتمه یادآور شد: در سال جاری با وجود مصرف بی سابقه سوخت و سرمای بیشتر هوا نسبت به سال گذشته تاکنون هیچ مشکلی در زمینه سوخت رسانی وجود نداشته است.

کد N37575

وبگردی