آفتاب
یک استاد حوزه:

منویات رهبری و حمایت ملت، مهم‌ترین پشتوانه تیم مذاکره‌کننده است

منویات رهبری و حمایت ملت، مهم‌ترین پشتوانه تیم مذاکره‌کننده است

یک استاد حوزه گفت: منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نرمش قهرمانه و حمایت مردم مهم‌ترین پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای در دفاع از حقوق ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام علی نظری منفرد پنج‌شنبه شب در مراسم ختم والده دکتر ظریف با ابراز خرسندی از تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: امیدواریم تیم مذاکره کننده با بهره‌گیری از منویات رهبر فرزانه انقلاب بتواند در این تلاش موفق باشد.

این استاد حوزه افزود: ملت ایران پشتوانه مهمی در مذاکرات بودند از این رو تیم مذاکره کننده با تکیه بر رهنمون‌های رهبری و حمایت‌های ملت ایران، از حقوق جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دفاع کنند.

وی تصریح کرد: مذاکرات باید با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران و همچنین بر پایه صلاح و خیر ملت ایران انجام شود تا بتوانیم با عزت به حقوق خود در انجام فعالیت‌های هسته‌ای دست پیدا کنیم.

نظری منفرد خاطرنشان کرد: با عنایت به خدای متعال امیدواریم با سربلندی در مذاکرات حضور یابیم و با پیروزی از میدان خارج شویم.

وی در ادامه یادآور شد: دولت تدبیر و امید توانست مطابق با منویات رهبر با نرمش قهرمانه از خواسته‌ها و حق کشور ایران دفاع کند همان طور که تلاش تیم مذاکره کننده و وزیر امور خارجه را در پیگیری مطالبات و حقوق ملت ایران به خوبی شاهد بودیم.

انتهای پیام

کد N37473

وبگردی