آفتاب

راه‌اندازی دایره تایید اسناد نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمانشاه

راه‌اندازی دایره تایید اسناد نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمانشاه

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمانشاه گفت: بخش تایید اسناد وزارت امور خارجه در کرمانشاه از این پس به متقاضیان استان‌های کرمانشاه،‌ ایلام، کردستان،‌ همدان و لرستان خدمات کنسولی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، علی ناصر سبحانی اظهار کرد: از این پس هموطنان می‌توانند برای استقاده از خدمات کنسولی از جمله تایید مدارک تحصیلی، وکالت نامه‌ها، اسناد تجاری، ملکی و.. به این نمایندگی به آدرس کرمانشاه، چهار راه گلستان، انتهای بلوار شهید اجاقی به طرف کمربندی غربی مراجعه کنند.

سبحانی‌پور گفت: اسنادی که در این نمایندگی مورد تایید قرار می‌گیرد شامل اسنادی است که در خارج از کشور تنظیم شده و در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم‌چنین اسناد ترجمه شده‌ای است که شهروندان ایرانی می‌خواهند به خارج از کشور ارائه دهند و باید در وزارت امور خارجه تایید شود.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمانشاه عنوان کرد:‌ این نمایندگی در حوزه امور اجتماعی پیگیر امور هموطنانی است که در خارج از کشور از سوی پلیس دچار مشکل می‌شوند و هم‌چنین امور دانشجویان خارج از کشور خواهد بود.

انتهای پیام

کد N37205

وبگردی