آفتاب
مجمع نمایندگان مردم هرمزگان تاکید کرد،

ضرورت سرعت بخشیدن به فعالیت‌های امدادی در منطقه زلزله‌زده بستک

ضرورت سرعت بخشیدن به فعالیت‌های امدادی در منطقه زلزله‌زده بستک

اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن همدردی با مردم شهرستان بستک در پی وقوع زمین لرزه 5.5 ریشتری صبح 5 شنبه (12 دی) در این شهرستان، بر ضرورت سرعت بخشیدن به فعالیت‌های امدادی و خدماتی به منظور کاهش آلام مردم این منطقه تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، در این اطلاعیه آمده است:

«دست تقدیر الهی چنین رقم خورد که بار دیگر در پی وقوع زمین لرزه در مناطق غربی استان هرمزگان، شماری از هم استانی های عزیزمان در این سانحه کشته و زخمی شوند و منازل بسیاری از مردم این منطقه ( شهرستان بستک) دچار آسیب و خسارات متعددی شود. که بدون شک جبران آنها نیازمند به همت عالی مردم استان و مسئولین آن است.

نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام همدردی با مردم این منطقه و تاکید بر ضرورت افزایش و تداوم ارائه خدمات امدادی و پشتیبانی از مردم آسیب دیده شهرستان بستک، تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت که با حمایت های مشخص در قالب اعتبارات مقابله با بحران و تسهیلات مناسب، امکان جبران بخشی از خسارات واردآمده را فراهم آورند.

همین طور کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی که نمایندگان استان در آنها عضویت دارند نیز طی روزهای آتی به منطقه سفرهای مستقلی خواهند داشت تا با برآورد خسارات، ضمن بازدید میدانی از منطقه آسیب دیده در اثر زمین لرزه، امکان ارائه حمایت های مالی به منظور نوسازی و احیای زیرساخت های این منطقه را مورد بررسی قرار دهند.

بدون شک با پیگیری‌های نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و حمایت‌های دیگر نمایندگان ملت و‌تلاش های خادمانه دولتمردان و همت بلند مردم این منطقه، زمینه‌های لازم برای جبران خسارات زمین لرزه اخیر فراهم خواهد آمد و مردم هرمزگان نیز همدوش با مردم بزرگ و با فرهنگ بستک در جهت توسعه و آبادانی این منطقه گام های بلندی برخواهند داشت تا باردیگر مردم این استان در کنار دیگر مردم کشورمان با شور و نشاط و همبستگی زندگی کنند.

محمد آشوری، منصور آرامی، سید عبدالکریم هاشمی و ابوالقاسم جراره»

انتهای پیام

کد N37195

وبگردی