آفتاب
شیخ علی سلمان :

لزوم تحقق خواسته های مشروع ملت بحرین/حکومتی که در در لانه فساد زندگی می کند فاقد مشروعیت است

لزوم تحقق خواسته های مشروع ملت بحرین/حکومتی که در در لانه فساد زندگی می کند فاقد مشروعیت است

دبیر کل حزب الوفاق بحرین تاکید کرد حکومتی که چهل تا پنجاه سال در لانه های فساد زندگی کرده است و هیچ کس نمی تواند آن را سرنگون کند، مشروعیت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الوفاق، شیخ علی سلمان دبیر کل حزب الوفاق بحرین در سخنانی در مسجد الخیف در منطقه الدیر با محکوم کردن سیاستهای سرکوبگرانه آل خلیفه تاکید کرد: روش حکومت فعلی همان به هدر رفتن توان و نیروی انسانی ، اتلاف ثروت و ایجاد بحران در کشور است.

وی بیان کرد: خواسته های ملت بحرین شرکت در اداره کشورشان و تشکیل یک نظام سیاسی است که در آن شهروندان و صندوقهای رای گیری نقش داشته باشند، است و این خواسته باطل و غیر منطقی نیست.

علی سلمان افزود: انقلاب مردم بحرین در مسیر امر به معروف و نهی از منکر گام برداشته است و ما برای بازپس گرفتن حقوق انسانی خود تلاش و مبارزه می کنیم .

وی تاکید کرد : این حق ماست که حکومت خود را انتخاب کنیم . داشتن مجلسی که نظارت و مشروعیت به حکومت می بخشد از حقوق مسلم مردم بحرین است، حکومتی می خواهیم که نماینده  واقعی مردم باشد. ملت بحرین خواسته هایی از جمله قوه مقننه دارای اختیارات کامل و قوه مجریه ای که انتصابی نباشد، دارد.

کد N36898

وبگردی