آفتاب

آریل شارون در چند قدمی مرگ

آریل شارون در چند قدمی مرگ

تهران-ایرنا- مدیر بیمارستانˈشیباˈ تل آویواعلام کرد: بهبود وضعیت جسمانی ˈآریل شارونˈ نخست وزیرپیشین رژیم صهیونیستی که ازهشت سال قبل در کما به سر می برد، غیر ممکن است و وی به علت وخامت وضعیت جسمانی درآستانه مرگ قرار گرفت.

به گزارش روزپنجشنبه ایرنا به نقل ازخبرگزاری رویترز از بیت المقدس، ˈزیو روت اشتاینˈ مدیر مرکز درمانی ˈشیباˈ که شارون در آن بستری است درجمع خبرنگاران گفت: پزشکان و پسر او (شارون) احساس می کنند وضعیت جسمانی اش به طرز محسوسی بدتر شده است.

سخنان روت اشتاین اولین اظهار نظر رسمی درمورد وضعیت جسمانی شارون پس از انتشار گزارش های جسته و گریخته از روزگذشته (چهارشنبه) درمورد نارسایی شدید کلیه او است.

اشتاین تایید کرد که پزشکان انتظار دارند وضعیت بسیاری از اندام های حیاتی شارون از این پس بدتر شود.

وی گفت: ما وضعیت او را وخیم می دانیم و به طور جدی خطر مرگ برای او وجود دارد، همه احساس می کنند این وضعیت وخامت حال او بسیار جدی است.

آریل شارون درسال ۲۰۰۱ نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد اما در سال ۲۰۰۶ بر اثر یک سکته مغزی شدید به کما رفت. شارون هشتاد و پنج ساله که از سران راست گرای رژیم صهیونیستی است در فلسطین به علت کشتارغیرنظامیان در اردوگاه های ˈصبراˈ و ˈشتیلاˈ با لقب قصاب بیروت شناخته می شود.

وی درسال ۱۹۸۲ که کشتارهای صبرا و شتیلا روی داد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود.

مترجمام**9157 ** 1064
کد N36864

وبگردی