آفتاب
سرپرست اداره کل مدیریت بحران هرمزگان:

بیشتر آسیب‌دیدگان زلزله بستک شکستگی دست و پا دارند

بیشتر آسیب‌دیدگان زلزله بستک شکستگی دست و پا دارند

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: بیشتر آسیب‌دیدگی‌ها مصدومان زلزله شهرستان بستک، شکستگی دست و پا گزارش شده و تمام مصدومان در مراکز درمانی در حال مداوا هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خلیج فارس، ارسلان بهاری با اعلام این مطلب افزود: طبق گزارش‌ها این زمین لرزه تاکنون یک نفر کشته و 16 نفر مصدوم داشته است.

وی گفت: زمین لرزه در عمق 20 کیلومتری و مرکز آن در 12 کیلومتری بین شهر بستک و حوالی هرنگ بوده که به منازل مسکونی، اماکن دولتی و تاسیسات زیربنایی آب و برق شهر بستک خساراتی را وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت امداد رسانی به مردم دیده شده و چادرهای هلال احمر شهرستان هم‌اکنون برای اسکان مردم خارج از منازل در اختیار آنها قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ادامه داد: طبق هماهنگی که در جلسه ابتدای صبح با حضور معاون امور عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط انجام شد، گروه های امدادی و چادرها بیشتر از شهرستان‌های بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان و بندرعباس به مقصد بستک اعزام شده‌اند.

وی افزود: همچنین از استان های فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان جهت در نظر گرفتن تمام احتمالات و وقوع شرایطی که مردم زمان زیادی را نتوانند به منازل خود بازگردند ، محموله های امدادی از قبیل چادر و پتو در حال بارگیری و اعزام به مناطق زلزله‌زده است.

بهاری در خصوص وضعیت آب و برق شهر بستک نیز ابراز کرد: مشکل آب شهر برطرف گردیده و ژنراتور برق نیز از مرکز استان جهت برقراری برق اضطراری عازم بستک شده است.

وی یادآور شد: همزمان تمام اکیپ های اداره برق بستک نیز در حال انجام تعمیرات پست های آسیب دیده هستند تا هر چه زودتر بتوانیم برق اصلی شهر را وارد مدار کنیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان نیز بیان کرد: بیشتر آسیب دیدگی‌ها شکستگی دست و پا گزارش شده و تمام مصدومان در مراکز درمانی در حال مداوا هستند.

انتهای پیام

کد N36750

وبگردی