آفتاب

ضرغامی: آمادگی صدا و سیما برای پخش روزانه زندگی شهدای ترور

ضرغامی: آمادگی صدا و سیما برای پخش روزانه زندگی شهدای ترور

تسنیم نوشت:

رئیس رسانه ملی از آمادگی این سازمان برای پخش روزانه زندگی شهدای ترور از شبکه‌های صداوسیما خبر داد و گفت: نظام باید با سران فتنه برخورد جدی داشته باشد و از مسامحه دوری کند. عزت‌الله ضرغامی در اجلاسیه پایانی سرداران و 10 هزار شهید مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری، اظهار کرد: جوانان باید آینده خود را بسازند و به فریب‌ها و توطئه‌های استکبار اعتنایی نکنند، باید بدانند 17 هزار شهید کشور به واسطه ترور شهید شدند در حالی که استکباری که دم از آزادی بیان می‌زند و نظام آزاد اطلاع‌رسانی را در آن سر می‌دهد اقدام به قطع شبکه‌های تلویزیونی ایران نظیر پرس‌تی‌وی می‌کند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این سازمان برای پخش روزانه زندگی شهدای ترور از شبکه‌های صداوسیما خبر داد و گفت: آمریکای جنایتکار با اقدامات ناجوانمردانه و ترور در کشورهای جهان، ایران و کشورهای مظلوم را ناقض حقوق بشر می‌داند.

وی با اشاره به ایجاد شبهاتی از سوی آمریکا نظیر دستگیری مجرمان سیاسی توسط مسئولان ایران و روانه کردن آنان به زندان‌های کشور، خطاب به جوانان گفت: افرادی که به عنوان زندانی محبوس شده‌اند مجرم سیاسی نبوده بلکه مجرم امنیتی بودند، چرا که افراد مجرم و دستگیر شده قصد براندازی نظام را داشتند و در اتاق عملیات خود برای ایجاد ناامنی در کشور برنامه‌ریزی کرده بودند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه نظام باید با سران فتنه برخورد جدی کند و از مسامحه دوری کند، افزود: ملت ایران در 9 دی مواضع خود را اعلام کرده و تابع محض ولایت فقیه هستند.

27219

 

 

کد N36684

وبگردی